İçinde gay olan birsürü dizi ve film biliyorum isteyen olursa her bölüm birinin ismini yazabilirim haberiniz olsun:)
Son olarak bu bölümü zemanure ye ithaf ediyorum. Onun sayesinde yaziyorum zaten.^^^^
Gülümseyip "sıra sende balım " dedi. Harry ' nin gözleri Zayn' in ona yemeğini yedirmek için uzattığı patatesle zayn 'in patatesi arasında gidip geliyordu tabi arada birde zayn' e bakmayı ihmal etmiyordu.
Zayn sıkılmış olamalıki Harry ' i ikna etmek için konuşmaya başladi " Harry artık başlarmısın hem kahvaltını yap daha kuralları konuşucaz." Zayn Harry ' nin onu umursamadığını fark edince ufakta olsa sinirlenmişti.
Tamam kendine hemen itaat etmesini beklemiyodu ama bu kadar zor olabileceğini düşünmemiştim. Ceza almak Harry için fazla sıkıntı değildi. Garip bi şekilde cezalardan fazla korkmuyordu.
Tabi şaplaklamayı saymassak. Ama bunun Harry için fazla ağır olduğunu düşündüğünden gerçekten çok büyük bişey olmadıkça böyle bi ceza vermicene yemin etmişti.
Harry ' nin kendine masumca baktığını görünce aklına bişey gelmesiyle gülümseyip hızlıca ayağa kalktı.Harry Zayn in bu ani davranışı yüzünden biraz ürksede tepki vermedi.
Zayn buz dolabına doğru giderken küçük bi çocukla konuşur gibi basit ve canlı cümleler kurarak konuşmaya başladı." Bebeğim , ev yapımı sos istermisin " Harry bebeğim sözüne bile kızamamıştı. Zaten kızsada bişey yapamazdı.
Zayn ' in şuanki hali şirketteki haline hiç benzemiyodu. Sanırım o sevimli olmaya çalışıyordu. Gerçi bu o vücutla , dövmelerle, kaslarla, keskin yüz hatlarıyla otoriter ve itiraz istemeyen bakışlarıyla pekte sevimli olamazdı ama sonuçta çok değişik hissettiriyordu.
Hayır ondan hoşlanmıyordu yada aniden yakışıklılığı karşısında ona boyun eğip bu sürecede girecek değildi. Bu duygu sadece sizi gülümsetecek bişeydi. Harry böyle şeyler düşünürken Zayn küçüğünün ona cevap vermiceni anlayıp dolaptaki bütün sosları çıkarttı.
Harry nin sevdiği bütün sosları biliyordu ama onların bi türlü sağlıklı şeklini bulamamıştı.Yeni şeyler denemesinde bi sorun olmicanı düşünüp kendi sevdikletini getirmişti. Zaten Harry nerdeyse her sosu severdi. Hardal dışında, hardaldan nefret ederdi. İlerlerken kucağındaki en fazla 5 tane olan farkli farklı kavonozlardaki sosları küfür yağmuruna tutmuştu. Harry dudağını ısırarak gülmemeye çalışıyordu. Adam gerçekten garipti saniyesi saniyesini tutmuyoduki.
Zayn küçüğune artık onu uğraştırmadan yemesi için umutla bakarken Harry kavonozun birine uzanmaya çalışırken Zayn onu durdurup hızlıca kırılmaz malzemeden yapılmış kavanozu bebeğine uzattı.
Harry böyle saçma sapan adı olan soslardan daima nefret etmişti. Tanrı aşkına bunları alan çoğu insan nasıl okunduğunu bile bilmiyordu. Tatlarıda gebelde bok gibi olurdu.
Harry tam sosu masaya koyucakken hafiften elinin kaymasıyla odada yüksek bi ses yankılandı . Kavonoz cam olsaydı kesinlikle kırılmış olurdu Şimdi Harry nin önünde 2 seçenek vardı ya Zayn ona saçma sapan bi ceza verip onu azarlardı yada sadece içinden bişey söy- Zayn Harry'i kısık ama sert bi sesle " Dikkat et!" Diye uyarmıştı.
Bebeği gerçekten kaşınıyordu. Ve pes ettirici derecede zorluydu. Ama Zayn pes etmezdi. Hem zoruda severdi. Harry i yola getirmek için hayatı boyunca kırbaçlaması gerekse bile yapardı. Onu seviyordu. Belki hayatının sonuna kadar Harry e cezalar vererek yaşayacaktı ama Zayn kafasına koyduğu şeyi asla yarım bırakmazdı .
Harry i istemişti ve Harry şimdi onundu. Diğer herkes gibi oda önceden Zayn e saygı duyuyodu. Bu saygının büyük bi çoğunluğu korkudan geliyordu ama bunu Zayn asla sorun etmezdi aksine otoriteyi iliklerine kadar hissetmesini sağlıyordu. Harry ide kontrol etmenin tek yolunun onu sınırlandırmak ve yaptıği her şeyin bi sonucu olduğunu göstermek olduğunu biliyordu. Harry tatlıca somurtarak soslara bakarken Zayn Harry nin çatalıyla patatesleri alıp Harry nin sızlanmalarını ve durması için yapılan hareketleri görmezden gelerek yedirmeye devam ediyordu. Bikaç tane küçük tehditten sonra Zayn son kozunuda oynayarak 1 ay boyunca sadece Harry e bebek maması vericeğini söyleyince Harry Zayn in ciddi olduğunu görünce mecburen kocaman tabağın hepsini bitirmek zorunda kalmıştı. Harry yemek boyunca fısıltı halinde Zayn in bian önce ölmesi için dualar edip durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy ?( Düzenleniyor)
Casuale-Senin babacigina so- -Hşşş meleğim küfür yok. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Zayn ♡ Harry ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -Sakso is coming- ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Bu hayatta bi ilk bölümleri güzel sonraki bölümleri bok gibi olan hikayeler...