O nasil bir tutustur curuttun . Neyse yaziyom iste bu kadar.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Bir anda bağırdım. Zayn bağırmamdan korkmuş olacakki sıçrayıp elindekileri düşürdü. "Harry bu yaptığın çok anlamsızdı. Sakın ol ve beni bekle." Sözleri sadece beni daha fazla sinirlendirmisti ."Bak zayn 'ne yapmaya çalıştığını bilmiyorum ama hoşuma gitmediğinden emin olabilirsin ." En sonunda bağırıp çagirmistim (nasıl yazıldığı konusunda hicbir fikrim yok.)ama vereceği tepkiden de korkuyordum . "Bu kadar yeter Harold . Babacıgini sinirlendirdin ve bir cezayı hak ettin !" Ne?! Saka yapıyor heralde.Burda cezayı hak eden tek bir kişi var.
Onunda ben olmadığımdan eminim . "Sana daha kuralları açıklamadigim için bu seferlik nazik olacağım." Merdivenlerden çıkmaya başladı . Ve daha sonra elinde emzige benzeyen garip bişeyle geri geldi . "Elimdeki nin 'ne olduğunu biliyormusun ?"Yutkundum ve cevap vermedim. Sinirlenmişti. Ve ben korkmuştum. Sikeyim bu adamdan korktuğuma inanamıyordum. "Yaramaz çocuklar babalarını uzdukleri zaman babaciklar onları bununla cezalandırır. Yarin ne ise yaradığını da göreceksin "Seslice yutkundum . Bu kadar aciz bi duruma düşeceğim aklıma gelmezdi .
Elindekini masanın üstüne bırakıp tezgahın üstünden turuncu renkli yapis yapis , vıcık vıcık kısacası bok gibi biseyi plastik ve baya büyük bir kaseye koydu. Yanina da plastik bir yemek kaşığı getirdi. Yanımda olan benimkinin aksine normal bir sandalyeye oturdu.
Hayla ona safca bakıyordum. Kaşığını o vıcık vıcık şeye daldırıp sertce "ağzını aç" dedi. O garip şeyi asla yemezdim . "HAROLD EDWARS MALIK !Hemen ağzını aç! " soyadını benim adımın yanına koyunca ağzım istemeden açıldı ve gözlerim büyüdü. Sonrasında ağzımda iğrenç bir tat hissetmemle "ah, sikeyim sen ruh hastasısin." Dediğim şeyle beraber beni kucağına aldı ve salona götürdü. "Artık yeter bebeğim sabrımı taşırdın. Iyi bir cezayı hak ettin. Ceza mi ? Tamam. Bu kadar sabretmesi bile beni şaşırtmıştı. Görelim o 1 saattir bahsettiği cezayı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy ?( Düzenleniyor)
Random-Senin babacigina so- -Hşşş meleğim küfür yok. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Zayn ♡ Harry ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -Sakso is coming- ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Bu hayatta bi ilk bölümleri güzel sonraki bölümleri bok gibi olan hikayeler...