Cand am auzit ca,Katy a plecat de acasa m-am speriat.Stiam ca era din vina mea...daca nu as fi venit eu sa îi fiu dadaca,dupa sa ma sărut cu fratele ei nu s-ar fi intamplat asta.L-am întrebat pe Mike dacă ea chiar a fugit:
-Ea...chiar a fugit de acasa?
-Da....a spus cu o voce trista.
-Imi pare rau.E vina mea,nu trebuia sa fi venit aici deloc.
-Nu...nu ai nicio vina.
-Ba...d...
Înainte să termin de spus s-a apropiat de mine si m-a sarutat...din nou.Nu am putut să îl las sa faca asta,asa ca l-am împins usor ca sa se îndepărteze de mine...
-Scuze...nu ar fi trebuit sa fac asta...
-Nu.Nu trebuia nici sa ma angajezi...
Da,am zis-o cam urat...el s-a uitat la mine uimit și confuz.Cred ca se întreba de ce...Nu cred ca trebuia sa ii explic,stie si el bine de ce nu putem fi impreuna.
Dupa ce ne-am revenit de la acea conversatie...ne-am luat telefoanele si am pornit in cautarea lui Katy.Daca nu o gaseam?Mike ar fi fost distrus...ar fi pierdut-o,doar datorita mie.Cautam ca disperată prin tot cartierul,magazine si parcuri.Nu stiam dacă poate s-a dus la o prietena sau daca se ascunde prin casa.Putea fi oriunde.Aida cauta in casa si pe langa casa,Mike cauta prin locurile ei preferate si prin oras,iar eu cautam prin apropriere.Nu putea ajunge departe,nu ne-am dat seama chiar atat de tarziu.
Au trecut ore si ore...dar din pacate nu am gasit-o nicăieri.Eram devastată si obosită.Mike inca nu s-a întors acasă,nu se oprea pana nu o gasea.Ea ii era singura ruda pe care o mai avea,o iubea si trebuia sa aiba grija de ea...dar din cauza mea am distrus tot.M-am gândit sa plec,sa demisionez....m-am gândit bine la asta si am hotarat,o sa plec din această casa si nu o să mă mai întorc.Nu mă duc nici la fosta mea casa...ma duc in pădure,unde eram stiuta ca "fata din pădure".Mi-am făcut bagajele si am sters-o pana sa ma vada cineva.
Se facuse seara si eu umblam pe strada,pe ploaie,cu bagajele dupa mine...Rotile scartaiau,eu faceam *ploșc*,*ploșc*,eram uda leoarca...
Pana sa ajung in pădure mai aveam.
Cand eram la intrarea in pădure am văzut cu coada ochiului o fata care stătea dupa un copac.Nu era singura,era cu un baiat.Cand mi-am întors capul am vazut-o...pe Katy!Am gasit-o!Eram atat de fericita.Dar stai...era cu un baiat?Poftim?Ce se intampla?Din ce am văzut eu Katy avea un iubit,unul mai mare decat ea.
Am crezut ca vroia sa se răzbune pe mine si pe Mike,dar dimpotriva.M-am dus la ei si am intrebat-o:
-Katy?Tu esti?
-Ce mai vrei?Nu vezi ca sunt ocupată ?
-Eu și Mik...fratele tau te cautam de ore întregi disperați...
-Si?Nu imi pasa.Oricum nu tine la mine,vad ca tine mai mult la femeile lui...
-Poftim?!am întrebat eu uimita.
-Da.Exact ce ai auzit.In fiecare an are o fata noua.Eu deja m-am săturat,asa ca acum am si eu un iubit.
-Dar el...el....nici nu am apucat să termin ideea mea si m-a întrerupt.
-El e Jackson.Are 15 ani si e fotbalist la echipa scolii.
-El are 15 ani?Dar tu....
-Am 15!a strigat.
Stiam ca vroia neapărat un iubit,dar nici de 15 ani.De ce l-a mintit ca are si ea 15 ani?De cat timp se vad oare ?
-Katy...de cand sunteti impreuna?
-De când ai venit tu...
-Cee?Nu....stiam eu ca e doar vina mea...imi pare rau Katy.
-Da,da,da...scuze si numai scuze.Acum te rog să pleci,nu ai treabă acasa cu Mike?
-Dar el te cauta !Te iubeste si te vrea acasa inapoi.
-O sa vin acasa atunci cand tu nu vei mai fi dadaca mea si iubita lui!
M-a lăsat fără cuvinte...Ea chiar nu vroia sa ma ating de fratele ei sau sa fiu bona ei.Chiar tinea la el,iar pe mine ma ura...cel putin asa credeam eu.Vroiam sa o fac sa se simta bine cu mine nu sa o fac sa ma urască...nu am inceput bine deloc...
CITEȘTI
Profesorul nou |Volum 1|
RomanceMelissa,o fata oarecare la un liceu normal.Ultimul an trecând foarte greu...pana da de iubirea vieții sale. COVER @mei-mei53