Capitol 6 - Decizia

214 30 1
                                    

     După ce am fost rănită sentimental in acea pădure m-am gândit sa plec acasa si sa ii spun lui Mike unde e Katy.
      Am ajuns acasă, iar Mike era in dormitorul lui,stand si uitandu-se pe pereti si gandindu-se la Katy...Nu prea vroiam să intru si sa vorbesc cu el dupa tot ce s-a intamplat.Trebuia să îi spun măcar unde este si dupa trebuia să mă gândesc dacă sa plec sau sa raman.Imi trageam ultima răsuflare inainte de a intra în camera.
-Hei....
-Bună....
-Am gasit-o pe Katy...
-Ceee?!Serios!a sarit de fericire de pe canapea.
-Da....era in padure cu un baiat...
-Poftim?Un baiat?!
-Da...ea mi-a spus că erau...impreuna.
-Ceee?!s-a înfuriat.
-Uite...du-te si gaseste-o,eu am sa plec..
Cand a auzit ca voi pleca repede s-a uitat in ochii mei si mi-a spus:
-Ce?Pleci....?a spus cu o voce trista.
Nici nu am vrut să îi raspund asa ca am fugit.Am iesit repede din casa si am mers în statia de autobuz.
      Era seara,asa ca in statie se vedea doar o luminita care lumina locul.Eu cu bagajele mele stăteam intr-un colt așteptand autobuzul.Eram trista...si confuză.De ce l-am lăsat pe Mike?Eu chiar îl iubesc....Oare chiar trebuia sa plec?Intre timp am inceput sa plâng...Lacrimile imi curgeau pe obrajii rosiatici,una cate una...Am incercat sa ma opresc dar nu puteam.Cu cat mai mult ma gândeam la asta cu mult mai mult curgeau lacrimile...La un moment dat,au venit 3 băieți,mai mari decat mine cu cativa ani.Stateau si se uitau la mine...eu nici nu vroiam să mă uit în directia lor.Dar dimpotriva ei s-au apropiat de mine:
-O vaaai....uite ce bunăciune avem aici,băieți.
-Ai dreptate.Uita-te la ea.E perfecta.
-O da.Avem loc pentru ea la noi?
-Ceee?!Ce vreti de la mine?!
-O,nimic.Vrem doar să iti dam un cadou.Dar,trebuie sa vi cu noi.
-NU!
-Nu tipa!Nu vreau sa te auda cineva...
-Lasati-ma in pace!
-Aha...deci vrei să te luăm cu forta ?
-Voi nu înțelegeti ca nu vreau nimic de la voi ?!
-Spui doar asa...normal că vrei pe unul dintre noi.Uita-te la noi.
Am ridicat privirea si am vazut că unul dintre ei avea un cutit....Cand am văzut,repede mi-am pus capul jos si am tacut...
-Wow!Ce ochi frumoși ai!Ti s-a mai spus asta?
-Normal ca da.E o fata frumoasa!
-Da...e perfecta!
-Haide,dragut-o,vino cu noi!
-O sa stai la căldură sub o plapumă...
-O sa fim cu tine...
-LASATI-MĂ IN PACE !NU VIN NICAIERI!
-Dacă tu o vrei cu urâtul,atunci cu urâtul sa fie.
In acel moment a scos cutitul si l-a pus pe umărul meu...
-Deci...ai sansa sa alegi...Vii cu noi sau mori?Tu alegi...
-Nu vin...cu....voi....
Cand am spus acele cuvinte,mi-a rupt bluza cu cutitul...Bluza era distrusă.Mi-au dat-o jos....am rămas doar cu lenjeria pe mine si cu pantaloni...
-Mamă...ce bună esti,scumpete!
-Sigur o sa iti placa...doar daca vi cu noi.
Nu am spus nimic,iar el mi-a pus cutitul la barbie...Plangeam....nu stiam ce sa fac...Nu vroiam să mor.
Peste cateva secunde,a venit Mike fugind spre mine.Avea telefonul în mana...
-Lasati-o in pace!
- Daca nu ce o să faci?
-Sun la politie!
-Hahaha!Nu ne va opri !
Au stat cateva secunde pana unul dintre ei si-a dat seama...
-Frate...el....e...e Mike Collins...a spus fricos.
-Ce?!Nu poate fi el!
-Va mai gândiți mult?
-El e!Băieți fugiti!
Ai fugit pana la următoarea strada.Eu eram confuză si speriată...Tremuram de frig...El s-a apropiat de mine si mi-a spus:
-Esti bine?
-D...d...da...
-Uite...poftim geaca mea...
-Multumesc...
-Imi pare rau...nu trebuia sa ma port asa cu tine...e vina mea.Nu ai fi fost aici daca eu nu eram un nesimțit...
-Nu...m-am simtit prost cand mi-a spus Katy ca ma urăște si nu am mai vrut să dau ochii cu tine...mai ales după ce s-a intamplat...Asa ca am decis sa plec...
-Deci...stai....e vina lui Katy?
-Nu....adica...e vina mea ca am crezut ca e bine ce fac...atunci cand te sărutam....
-Stii ce?Gata!Nimeni nu e de vina.
-Cum adica?
-Totul a inceput de la mine...stiu ca nu pot fi cu tine în cadrul scolii...Dar eu chiar te iubesc...a spus el cu obrajii rosii si zâmbind.
-Serios?am raspuns eu uimită.
-Da...din prima clipa in care te-am văzut...
Nu l-am lăsat sa termine propoziția si l-am sarutat.El imediat si-a lipit corpul  de al meu si m-a strâns tare în brațe...Era un sărut adânc...Chiar dacă eu înghețam...nu imi păsa deloc.Eram cu el,sărutandu-ne, imbratisandu-ne si iubindune...Era sărutul perfect.
       Peste un minut,ne-am trezit si ne-am dus acasa.Ne-a prins ploaia...amandoi alergam prin ploaie,tinandu-ne de mana,fericiți...
Cand am ajuns acasă,Katy ne aștepta pe scări.Se putea vedea pe fata ei ca era trista si vinovată...
-Bună Katy...
-Heei....
-Eu ma duc sa aduc un prosop,revin imediat.
-Melissa...imi pare...rau....Nu am vrut să pleci si sa te fac să te simti rau...
-Am trecut peste asta...am spus eu zâmbind.
- Pe bune?Cum poti sa ma ierti?După tot ce am facut....
-Ei bine...fratele tau se pricepe la scuze...am spus eu cu un zâmbet.
-Poftim?Adica...te referi la sărut...asa-i?
-Umm...sa zicem ca da...
-Uite...nu trebuia sa iti spun că nu te vroiam ca dadaca si iubita lui Mike...voua vă sta chiar bine.
-Multumesc!am zis cu un zâmbet.
-Imi pare rau....
-Nu-i nimic.
M-am apropiat de ea si am imbratisat-o.In acel moment a adus Mike prosoapele.
-Poftim.
-Mersi.
-Iar tu Katy...avem ceva de discutat...
-Dadada...stiu...
Am mers în living si am ne-am așezat la semineu si am vorbit toti trei...

Profesorul nou  |Volum 1|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum