Capitol 7 - O relatie?

250 26 1
                                    

      Am stat si am discutat despre tot ce s-a intamplat saptamana asta...Mike s-a împăcat cu Katy,iar eu cu Mike....m-ai trebuia sa astept.
      S-a facut tarziu,iar Katy s-a dus la culcare.Eu cu Mike am mai ramas la un ceai,langa semineu sa vorbim.
-Melissa...stii ca o sa fie ciudat,nu?
-Ce sa fie ciudat?
-Faptul că noi doi suntem impreuna....
o să ne afecteze in timpul scolii.
-Stai...suntem impreuna?am întrebat eu cu obrajii rosiatici.
-Daca tu ma iubesti,iar eu te iubesc,presupun ca putem fi impreuna...
-Umm...dar tu ai 24 de ani....si eu 19 ani.E diferenta mare de varsta intre noi doi.
-Stiu...dar atunci cand doi oameni se iubesc nu mai tin cont de varsta,greutate sau înălțime.
-Da...dar scoala ?
-Scoala va fi o problema pana cand scapi de ea...
-Nu stiu ce să zic....
-Te inteleg...daca nu vrei...a spus cu o voce trista si dezamăgită.
Cum as putea refuza o asemenea ocazie?Ce e în neregulă cu mine?Daca accept voi avea probleme...daca nu probabil ca il voi întrista si mai tare,iar eu voi suferi.Trebuie să aleg...
-Mike...esti un tip extraordinar...si destept,dar...
Si momentul decisiv...sa ii spun ca il iubesc sau ca nu pot face asta?
-Te iubesc atat de mult,incat nu vreau sa iti distrug jobul...
-Stiu cum te simti...imi pare rau ca te-am pus în situația asta.
Ce am facut?Puteam fi cu băiatul perfect,dar eu l-am refuzat...sunt O idioata.
-Te poti culca...maine incepe scoala.Noapte bună!
-Da...exact...maine este scoala...Noapte bună!
        Am urcat scările si m-am aruncat direct in pat cand am ajuns in dormitor.Nu ma gândeam la nimic altceva decât la el.Tot nu inteleg de ce l-am refuzat...stiu ca ar fi o problema cu scoala,dar el e singurul baiat care mă iubeste...cu adevarat.Imi doresc atat de mult să fiu cu el...dar scoala ma opreste.Trebuie să rezist un an langa el,in fiecare zi...timp de saptamani intregi.Cum voi rezista?Nici nu ma pot abține să nu îl sărut,dar dacă as fi la scoala....as muri dupa el.
      Trebuia să ies din camera ca sa merg la baie,dar nu vroiam să dau fata in fata cu el...Trebuia să mă strecor cumva...asa ca am incercat.
Cand am deschis usa....el era in fata ușii:
-Hei..Pot vorbi ceva cu tine?
-Eu cred ca am vorbit destul...
-Nu ma refer la vorbe....
In acel moment mi-a lipit corpul de al lui si a inceput sa ma sărute pasional.
Chiar nu vroiam să îl opresc,îmi plăcea,asa ca l-am lăsat sa continue.
A început usor sa isi plimbe mâinile pe corpul meu...Pana cand brusc a inchis usa cu picioarele si m-a aruncat in pat.S-a pus pe mine și a inceput din nou sa ma sărute,a inceput de la gat pana a ajuns din nou la gura.In acelasi timp a început usor sa ma dezbrace...eu nu ma puteam opune,era pe mine,nu puteam scapa...
Îmi plăcea...asa ca am inceput si eu sa îl dezbrac încet,cu teama...
      In următoarea dimineata,m-am trezit cu el in pat.Eram in bratele lui,goala...la fel si el.Nu m-ai tineam minte exact ce s-a intamplat,dar presupun ca m-am distrat...
       Trebuia să mergem la scoala,dar noi inca eram in pat.Linistiti...pana m-am uitat la ceas si am vazut ca e ora 10.Am lipsit de la primele doua ore?Cum?La fel si Mike...acum ce cred colegii cand au văzut că noi doi lipsim...era de stiut.Probabil acum stiu ca s-ar putea intampla ceva intre noi doi sau poate nu...Mi-as dori sa nu stie nimic si sa nu bănuiască nimic.
       M-am ridicat din pat si m-am uitat pe telefon...aveam 8 apeluri pierdute de la Mary.Cred ca s-a intrebat ce am pățit sau ce am facut...Nu vroiam să o sun sau sa vb cu ea,dupa aceasta seara.Nici nu vroiam sa merg la scoala.Poate Mary stie ca s-a intamplat ceva intre mine si Mike.Oricum aseară a fost o zi ciudată.
      Se făcuse ora 12,iar eu cu Mike eram inca in pat.Nu m-am ridicat deloc,nici eu nici el.Nici nu am vrut să îl trezesc...chiar dacă am facut ceva gresit.Imi plăcea sa stau pe umărul lui uitandu-ma la el.Cand mi-am pus capul pe el,s-a trezit...
-Bună...
-Neața!
-Cat e ceasul?a întrebat somnoros.
-Nu o sa iti convina,dar e ora 12...
-Poftim?!a sarit din pat.
-M-am trezit acum 5 minute...trebuia să te trezesc...stiam ca mint.
-Nu...e de rau...nu trebuia sa...
-Stop!Nu e nimeni de vina.Putem rezolva asta...cred...
-Se poate rezolva....greu.Trebuie să mă duc la scoala.Tu ramai acasa.Rezolv eu.
-Bine.Mersi...ma simteam prost ca mint.
-Oricine te va întreba ce ai pățit le spui că ai fost racita.Gasesc eu o scuza pentru mine.
-Ok...
-Ii spun lui Aida sa iti aduca prânzul si sa iti pregătesc o baie,bine?
-Oh...bine...am spus eu zâmbind.
Cat timp el se îmbraca eu ma holbam la el,mai ales la ochii lui albastri...
Eu nu ma gândeam decat la aceasta seara,nici nu îmi venea altceva in minte.
       Cand a plecat m-am gândit dacă suntem impreuna...sau nu?Ne-am sarutat de o grămadă de ori si ne-am culcat impreuna...asta înseamnă că suntem impreuna ?Mie mi-ar plăcea,dar scoala ma opreste...Niciodata nu am avut o relatie profesor-elev...mi se pare ciudat.Nu cred ca imi va fi usor sa ma obisnuiesc sa ii zic domnul Collins,dupa ce i-am zis Mike tot timpul...Trebuie să ascund asta de toti...chiar si de Mary.
       Aida mi-a pregatit o baie calda cu spuma.Am intrat in apa si dupa cateva minute am adormit.Cat timp visam nu mi-am dat seama ca eram in baie.Mai tarziu,dupa prânz a venit Mike acasa.M-a găsit in cada,dormind.
-Umm...Melissa?Ai adormit?
-Cum...?Cee?am spus eu confuza si obosită.
-Ai adormit in cada,a spus el chicotind.
-Da...se pare ca da,am zis eu zâmbind.
-Hai,iesi afara.Trebuie să mâncăm.
-Bine,bine...morocănosule.
A zâmbit si a iesit.M-am ridicat si eu si m-am îmbrăcat,dupa am coborât jos.
        M-am dus in bucătărie,dar nu era nimeni.La un moment dat am auzit o vioara cântând,asa ca am urmat sunetul si m-a condus in sala de mese.
Acolo ma aștepta Mike cu muzica pornită,niste flori pe masa si mâncare delicioasă.Muream de foame,asa ca nu puteam refuza,chiar daca era o cină romantică.M-am așezat la masa si Mike m-a intrebat:
-Ti-e foame?Sper ca da.
-Da.Ai noroc,am zâmbit.
-Cred ca te întrebi ce e cu toata chestia asta...
-Nu chiar.Mi-am dat seama.
-Și...cum e?
-Mi se pare drăguț,m-am înroșit si am zâmbit.
-Mă bucur,a zâmbit si a inceput sa mănânce.
Am mâncat si discutat doua ore.Nu era nimeni acasa,presupun ca asa a vrut Mike,sa fim singuri.Mi s-a părut drăguț din partea lui să pregătească o cină romantică,dar si nepotrivit deoarece nu putem fi impreuna,oricât de mult as vrea.Trebuia să îl întreb dacă suntem un cuplu...
-Noi...doi...suntem...un...cuplu?
-Nu stiu sa-ti spun...eu stiu doar ca te iubesc.
-Chiar tii la mine?am întrebat curioasă.
-Da.Esti diferita de celelalte,ceea ce imi place la tine.
-Și eu...te iubesc.Vreau sa fiu cu tine,dar scoala...
- Stiu....
-Nu ne putem comporta normal la scoala,ca un profesor si o eleva,iar acasa ca un cuplu?
-E o idee bună,dar sunt riscuri...avea o fata trista.
-Stiu...dar putem incerca.
-Se poate...a dat din cap si a fost de acord cu mine.
   Cina s-a terminat cu un sărut dulce si lung.Pentru prima data am dat de un baiat care tine la mine si mă iubeste cu adevarat.

Profesorul nou  |Volum 1|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum