Mike....a decedat de o saptamana,iar Katy la fel...Nu stiu ce s-a intamplat cu Katy,dar Mike...nu pot să cred ca a facut asta.Numai eu sunt de vina...totul a inceput cand am venit eu in acest oras.Mai bine nu existam...
Am stat in pat si m-am gândit la ce să mai fac cu viata mea?E distrusă complet!Pana mi-a venit o idee...sa devin alta persoana,una noua si fericita...In acel moment mi-am programat o întâlnire la coafor.Trebuia sa ma schimb fizic si moral.
La ora programată eram la coafor.Aveam par lung si saten.Mi l-am schimbat in par scurt si blond...
Ajung acasă,imi iau actele de identitate si schimb totul despre mine:data de nastere,numele fiind acum Rachel Willson si acum eu voi fi Rachel,o fata serioasa care nu se mai va îndrăgosti niciodată.
Imi voi lua o slujbă si nimeni nu ma va mai cunoaste,nici macar Mary...O să îmi lipsească scoala si prietenii mei...mai ales Mike si Katy,erau cei mai dragi..Ii iubesc pe amândoi...
Viata mea va deveni grea si diferita.Imi doresc sa fi fost Mike aici,langa mine si sa ma sprijine...dar acestea sunt vise.
Deschid calculatorul si caut o slujbă,una destul de ușoară,nu am decat 19 ani,dar lumea ma va stii având 20 de ani.Dar eu cum voi lucra dacă nici facultatea nu am facut?Trebuie sa lucrez,fratele meu o să mă creadă moartă sau poate nici nu stia ca exist...Nici nu mai am frate...Melissa..adica Rachel,trebuie sa opresti sa te mai gândesti la viata ta anterioară.Esti o persoana diferita acum,treci peste...
Caut ore întregi si in sfarsit am gasit!O să fiu o...hmm...trebuie să aleg intre dadaca si postasa...Fiind dadaca,am avut probleme...dar nu îmi place posta,deci voi ramane dadaca.O să îmi creez un site,unde lumea va putea apela la mine.Sper totusi sa meargă.
Dacă aceasta persoana va trece peste tot ce a gresit Melissa...as fi fericita.Vreau să uit de tot...de liceeu,de Mike,de Katy si de toate întâmplările placute petrecute in acest an scolar.
In acest moment,Melissa nu mai exista,dar a venit pe lume Rachel.Succes in viata Rachel!*Multumesc mult pentru sprijinul oferit la aceasta carte.Eu sper ca v-a plăcut si ca ati simtit emotiile cărții.*
*Stiu ca este o carte scurta,dar asta a fost chiar prima dintre toate.*
*Voi incepe o carte noua,care va fi putin inspirată din aceasta carte.Eu sper sa va placa.*
CITEȘTI
Profesorul nou |Volum 1|
RomanceMelissa,o fata oarecare la un liceu normal.Ultimul an trecând foarte greu...pana da de iubirea vieții sale. COVER @mei-mei53