Capitol 8 -Un nou început

189 19 3
                                    

Aseară a fost romantic si drăguț.Tot nu îmi vine să cred că sunt cu un profesor...Nu mi se pare ciudat...doar foarte riscant.
Vreau să se termine scoala,sa vina vacanta.Atunci voi putea petrece cat timp vreau cu persoana pe care o iubesc.Nu o să conteze dacă el e profesor si eu eleva.Chiar cand va începe scoala,dupa vacanta,pot fi cu el.Nimeni nu o să ne oprească...decat daca anul acesta va merge prost...
M-am trezit si am coborât.Stiam ca nimeni nu va fi acasa pentru ca au plecat la bunici de Paște.Eu am rămas aici singura,cu "iepurașul" care nici nu a venit.
Nu m-am asteptat sa ma lase Mike asa.Am crezut ca a facut ceva drăguț sau macar o întâlnire,dar nu.
Mă tot plimbam prin casa ca sa caut ceva de făcut,dar soneria de la ușă a sunat.Cine era?Nu era nimeni,decat o limuzină in fata casei.
Înăuntru era Mike.Wow!Nu ma asteptam la asta...Stai?Vrea sa ma scoată la intalnire?Daca asta vrea,trebuie sa ma schimb rapid in ceva drăguț.
După 10 minute de stors dulapul,am coborât.Mike era la ușă,cu un buchet de flori,asteptandu-ma.
-Hei!
-Scuze ca te-am făcut sa astepti.Nu am stiut asa ca...
-Pai era o surpriza.Asta va prima noastra întâlnire,oficială.
-Aha!
-Ce?
-Nimic.E drăguț.
-Atunci,hai!Șoferul așteaptă.
-Bine,bine.
Am plecat pe marginea unui lac,unde era amenajată o masă.Pe masă se afla o vaza cu flori,două farfurii si o șampanie.Am observat ca era o barca,la cativa pasi de masa.O tură cu barca?Nu...daca face asta o să fie de rau.Imi este rau de apa,adică mi se face rau daca sunt pe o barca sau vapor.Daca întâlnirea asta era sa fie pe vapor,saream din mașină inainte de a ajunge in port.
Am coborât si ne-am așezat la masa.Chiar ma întrebam ce puteam sa mâncăm,nu era nicio bucătărie.Cine face mâncarea si unde?Ar fi ciudat dacă face grătar,la o întâlnire...
-Ce mancam?
-Specialitatea casei.
-Care?
-Bonjour madame et monsieur!Masa e gata.
-Multumesc Frédéric.
-Chelner francez?
-Mi s-a părut romantic.
-Bine..
-Ce,nu iti place?
-Imi place franceza.
-Dar nu îți place ideea?
-Nu prea...scuze.
-Bun,asta e un motiv pentru care trebuie să incep sa te cunosc.
-Da.
Am vorbit tot timpul,imi punea intrebari,eu ii puneam,am inceput sa ne cunoastem mai bine.
Când am terminat de mâncat,s-a apropiat de barca.Eu speram sa nu ma cheme...
-Vi?
-Nu m-ai întrebat de ce imi este rau...
-De ce?
-De apa...Stiu sa înot,dar mi se face rau daca sunt pe o barca sau vapor.
-Ce are de a face asta?
-Ce e cu barca?
-E doar o barca veche,vroiam sa o dau deoparte.
-Bine.De ce?
-Intrăm in apa,ai spus că stii sa înoți.
-Ce?!
-Te poti schimba in limuzină.Ai un costum de baie intr-un dulăpior.
-Esti șmecher,dar nu.
-Cum adică nu?
-Nu imi iau costumul.
-Nu vrei să intri in apa?
-A zis cineva ca nu intru?
Mi-am dat jos rochia si l-am împins in apa.Eram doar in lenjeria intimă,iar el era in costum.Sper că nu s-a supărat ca i-am stricat costumul.
Ne-am jucat si noi in apa ca doi copii mici.S-a făcut ora două si noi eram aici de dimineata.Cand a trecut asa de repede?
Pe cand vroiam să ies din apa,Mike m-a tras de picior si m-a intrebat:
-Unde crezi ca te duci?
-Imi este frig,vreau sa ies.
-Te duc eu acasa,dar mai stai putin.
-Nu cred ca mai pot...
-Cum adica?Esti bine?
-Sunt...am leșinat.

Profesorul nou  |Volum 1|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum