Capitol 2 - Prima zi de lucru

354 41 2
                                    

     A trecut prima zi de scoala si deja sunt extenuata...dupa tot ce s-a intamplat ieri am rămas surprinsă.Astazi trebuia sa imi incep jobul ca fiind dadaca profesorului nou .Nu stiam sigur dacă ar trebui să stie colegii si scoala despre asta,pentru ca o să locuiesc cu el în aceeași casa tot anul...nu o sa fie ciudat?Dacă cineva va afla cred ca ar rade de mine..si nu mai vreau aceasta chestie sa se întâmple din nou,din acea cauza m-am mutat din orasul meu natal aici.Speram sa duc o viata mai buna dupa ce părinții mei au plecat din tara.
      Dupa ce am stat toata dimineata cu gândul la asta era timpul sa plec la scoala,desi nu vroiam deloc sa merg la scoala sau macar prima oră să lipsesc...deoarece domnul Collins avea prima oră cu mine.M-am gândit bine la ce mi-a zis ieri dupa ora si nu vroiam o pedeapsa,asa ca am plecat la scoala.
     Cand am ajuns la scoala am fost intampinata de cea mai buna prietena a mea din generală,Mary.Nu am vazut-o toata vara si imi lipsea mult.Cand am vazut-o am sarit direct in bratele ei,o iubeam la nebunie,doar  e prietena mea cea mai buna,e ca o sora pentru mine.
      Cand m-a intrebat:
-Cum a fost prima zi de scoala?
-Ei bine....eram la un pas de detenție,dar pana la urma s-a terminat destul de bine.
-Ce ai facut?
-Am întârziat la scoala si profesorul nou putea sa imi dea detenție dar nu a facut-o.Dupa scoala m-am intalnit cu el pe drum si m-a angajat fiind dadaca pentru sora lui mai mica,iar eu am acceptat pentru ca am nevoie de bani,stii bine.
-Pe bune?Vei fi dadaca surorii lui?
-Da...si a mai spus că voi locui...cu...el.
-Vaaai!Cum am putut lipsi ieri?Mai bine eram cu tine.
-Ei bine,azi incep prima zi ca dadaca.Ureaza-mi succes.Ma duc la ora.
-Distractie plăcută!
      Cand am intrat in clasa toti se uitau la mine de parca stiau ceva si eu nu.M-am așezat la locul meu,iar în aceea secunda toti si-au întors capul spre mine.In gândul meu aveam doua motive printre care era faptul ca poate au aflat că voi locui cu domnul Collins sau au văzut clipul de la fosta scoala cum eram eu batjocorită...
Dacă au aflat de video imi iau imediat ghiozdanul si plec dacă au aflat ca lucrez pentru domnul Collins,atunci nu am ce face.
      Peste cateva minute,intra si profesorul.Toti se uitau la mine din nou...si eu nu stiam de ce.Am incercat sa intreb pe cineva dar nu vreau sa ma prindă profesorul si sa imi dea detenție.Chiar dacă vroiam sa stiu atat de mult de ce toata lumea se uită la mine nu puteam,nimeni nu ma cunoștea pentru ca eram noua,nimeni nu vroia sa fie prieten cu mine pentru ca eram un fel de tocilara...chiar daca ar fi sa intreb pe cineva nu mi-ar raspunde.Asa ca mi-am văzut de treaba mea,ascultandu-l pe domnul Collins si scriind în caiet.
     Dupa ora am fost chemată din nou de domnul Collins.M-a intrebat:
-Esti pregatita?
-Da,sunt pregatita.
-E bine daca vi cu bagajele la ora 3 la mine?
-Bagaje...?
-Nu era vorba că vei locui la mine?a spus cu obrajii rosii.
-Cred ca da....
-Adică eu sper ca e mai bine...nu e neapărat...
-Da...e mai bine...
-Atunci ne vedem la 3.Sa ai o zi frumoasa.
-Multumesc..la fel.
    Am reusit sa trec si de ora asta.Mai aveam inca 6 ore si trebuia sa ma mut impreuna cu profesorul nou...ceva ce cred ca va fi ciudat.Trebuie sa fac asta pentru mine,pentru a putea trai..
    Cand a venit pauza de masă m-am intalnit cu Mary la masa noastra.Cand am intrat in cantina toata lumea se uită la mine,din nou...tot nu stiam de ce dar trebuia sa aflu.Oricum am intrebat-o pe Mary:
- Nu stii de ce se uită la mine?
-Ba da.
-Și e de rau?Au văzut videoclipuri cu mine?
-Nu.E chiar bine de fapt.
-Adica?
-Ai devenit populara din a doua zi de scoala!
-Cum?
-Mai tii minte povestea ta?Cartea aceea?
-Da...de ce?
-Toti au citit-o...si...cum tu esti scriitoarea toti te adora.
-Serios?
-Acum sunt uimiti.Uita-te la ei.Acum e timpul perfect pentru prieteni,du-te ai fi socială.
-Daca tu spui...am sa incerc.
    Cand am auzit că sunt populara, ceea ce era o veste extraordinara,m-am ridicat de la masa si m-am dus la alti elevi ca sa fiu prietenoasă.In 20 de minute cred ca mi-am făcut cel putin 10 prieteni sau mai multi.Era cea mai bună zi a mea de cand m-am mutat.Am crezut ca au aflat de video,dar se pare ca nu.Chiar daca era cea mai buna zi o sa devina un pic ciudată...pentru că voi locui cu profesorul.
     Au trecut orele...si a venit timpul pentru marea mutare.Trebuia să mă întâlnesc cu domnul Collins in fata scolii si sa ma conduca pana acasa si sa imi iau bagajele.Nu vroiam să urc cu el in masina deoarece ar fi fost ciudat dacă m-ar vedea cineva.Dar dupa tot ce s-a intamplat azi nu cred ca ar fi vreo problema...sper.Asa ca il asteptam pe profesor.Cand a iesit din scoala toate fetele se uitau la el,la părul lui fluturând prin aer...si la ochii lui albastrii ca apa..stai ce?Despre ce vorbeam?Deci,cand fetele se uitau la el...ma holbam si eu la el...nu e nimic ciudat..doar e un bărbat frumos.Cat timp visam,el se apropie si ma saluta dar eu cum nu l-am auzit am stat si am visat in continuu.Cand a vazut ca nu raspund m-a intrebat:
-Domnisoara Cartson,sunteti aici?
-Poftim?am raspuns eu confuză...
-Sunteti gata?
-Pentru ce?
-Ai uitat ?
-Ce sa...uit?întrebam eu confuza.
-Trebuie sa te conduc pana la tine acasă ca să îti bagajele,incep prima zi de lucru.
-A da...sigur.
Cat timp vorbeam cu domnul Collins toata lumea din fata scolii se uitau la noi...ca si cum ar crede că ne cunosteam sau ca suntem ceva...ceva ce ar fi ciudat.Gandul imi statea la ochii lui cat timp vorbeam...nu stiam ce sa spun in caz ca mă întreba ceva..dar conversatia s-a terminat bine,dar ziua inca nu...
      Mi-am luat bagajele si m-am mutat in casa noua..era o casa uriasa,parca era un palat.Se pare ca domnul Collins era bogat...foarte bogat.In mintea mea mă întrebam cum o sa gasesc vreodată o camera?Cum o sa ajung in grădina si cum o sa ies de acolo...multe intrebari din prima secunda în care am intrat în aceea vilă.Cand domnul Collins m-a privit si-a dat seama că voi fi pierdută în această casa asa ca mi-a spus cu o voce blanda:
-Nu- ti fa griji Melissa,daca ai nevoie de ajutor te va ajuta Aida,menajera.
-Aida...?
-Da.Ea este menajera.Cand te pierzi poti striga dupa ea si va veni sa te conduca unde vrei.
-Bine...
Mi-a zis cumva pe nume?Mi-a zis Melissa?De ce...?pana sa imi raspund singura a intrat in hol Aida...
-Buna Mike.Masa e gata în 5 minute.
-Multumesc,Aida.
Numele lui e Mike?Mike Collins?Un nume...dragut...pentru un profesor.
-Aida,poti sa o conduci pe Melissa in camera ei,te rog.
-Desigur.Nicio problemă.Ea e dadaca,nu?
-Da.Unde e Katy?Vreau să îi fac cunostinta.
-Face teme,sus in camera ei.
-Bine,spune-i sa vina la masa.
-Da.
Aida m-a prins de mana si m-a condus pana in camera mea...care era extrem de uriasa si frumoasa.Dupa ce am examinat un pic camera,am observat pe o noptieră o poză...in care aparea o doamna cu un domn in costume de nunta.Am crezut ca e Mike la nunta lui...dar era mama lui...care cred că a murit.Doar atât mi-a venit în minte in acel moment.Pe cand am vrut să ridic poza a intrat in camera Katy.Surioara lui Mike.A intrat fără să bata la usa...
-Tu cine esti?a întrebat cu un glas nervos...
-Sunt Melissa...iar eu cred ca tu esti Katy.
-Da si?Deci tu cine esti si ce cauti aici?
-Sunt dadaca ta..m-a anga....nu am apucat să termin propoziția si m-a întrerupt Katy.
-Stai,stai,stai.Ce dadaca?Nu am nevoie de dadaca,am 13 ani si...nu a apucat să își termine propoziția ca a intrat Aida.
-Domnisoara Cart....Katy?Ce faci aici?
-Ei bine,tocmai mi-am dat seama ca am o dadaca despre care nimeni nu mi-a spus nimic.
-Trebuia sa fie o surpriza pentru tine Katy...
-Nu am nevoie de dadaca!
- Nu conteaza părerea ta,fratele tau a spus că ai nevoie de una asa ca nu mai comenta.Masa e gata.Veniti jos.
Cred că prima zi va fi un dezastru....
    In timpul prânzului am vorbit...am făcut cunostinta cu toti angajatorii casei.Nu i-am putut retine pe toti, dar sigur in timp ma voi obișnui.Intre timp am observat ca Mike nu era...un morocănos ca la scoala...chiar era de treaba,amuzant si...nu mai am cuvinte.Se înțelegea cu toti,chiar daca lor nu le plăcea de el.Cat timp mâncăm si ma uitam la el mi-am dat seama ca eram....indragostita.
     Dupa prânz mi-a explicat regulile si ce trebuie sa fac.Mi-a mai spus că Katy o sa fie un pic răutăcioasă pana se va obișnui si ca va trebui să am răbdare.Am fost ochi si urechi la reguli,ca nu cumva sa o dau in bara.Cat timp ma gândeam la reguli el mi-a spus:
-Aici poti sa imi spui Mike.La scoala o sa fie diferit...pentru ca stiu cum te simti in legatura cu aceasta schimbare asa ca o să îmi poti spune domnul Collins.E în regula?
-Da,e bine.
-Atunci poti sa te apuci de teme si sa te culci.
-Bine.Multumesc pentru tot.
- Pentru nimic.
      Cand am auzit ca a spus că mă intelege...am rămas uimită.E primul baiat care mă înțelegea...chiar ca sunt îndrăgostită.In fine...trebuia să mă apuc de teme si dupa sa ma culc.
      A fost o zi destul de buna.Am devenit populara din a doua zi de scoala si a decurs bine prima zi de lucru.

Profesorul nou  |Volum 1|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum