Part 15

473 29 5
                                    



Az eset óta egy hónap telt el . Sajnos nem állunk sehogysem . M ár tényleg csak munka „ kapcsolat „ van köztünk . Még visszahúzódóbb mint előtte . Emlékszem , mikor felkeltünk teljesen ki volt akadva . Látszott , hogy teljesen megbánta . Mikor szembesültem mindezzel , felöltöztem és szóltam Doloresnek , hogy vigyen haza . Egyszerre fájt , és örültem is neki . Hogy miért ? Mert egy felől örültem , hogy megtörtént , másrészről viszont fájt a dolog . Az hogy miközben adta azokat a bizonyos " jeleket " , de miután mgtörtént ő volt az aki kiborult . Mindennek elhordott . Neked csak a fiamra kellene vigyáznod , ribanc . Azóta sem kért bocsánatot , de én kussoljak el és dolgozzak neki tovább . Mikor megtudta Ellie , hogy mi is történt , ő akarta megölni azt a " férget " . Ő legalább ott volt nekem . Mike pedig pont ée szart . Jó , oké , hogy dolgozott , de attól a saját testvérére azért megkérdezhette volna , hogy mi a baj . Ellie viszont napokig nem mozdult mellőlem . Igen . Depiztem mint valami tizenéves . Bevallom annak is érzem magam . Mivel anyuék kurvára nem voltak mellettem a tizenéves korszakomban , így azt sem tudom , hogy hogyan kezeljem .

Ma reggel a kedves húgom üvöltöző hangjára keltem . Vagyis arra , hogy ' Megöllek te féreg , ha még egyszer a testvérem közelébe mész ' – és ajtócsapódás . Imádom ezeket az ébresztőket . Kikeltem az ágyból és elmentem fürdeni . Szerencsére mostanában kerülöm a tükröt .

Miután kész lettem , felvettem egy szürke melegítő nacit és egy fehér adidas logós felsőt .

Lebattyogtam az emeletről be a konyhába . Elővettem egy bögrét amibe töltöttem kávét , és egy tányért amibe a müzlit tettem . Megettem majd elmosogattam . Megfordultam és a bátyám állt mögöttem .

- Miért nem mondtad el , hogy mi történt azzal a kétballábú idiótával ?

- Nem kérdezted , én meg nem mondtam . Amúgy is mit gondoltam ? Majd lefekszem a híres Cristiano Ronaldoval részegen , majd a kezeim közé veti magát ?

- Azért akkor sem kellett volna így bánnia veled .

- Jó mindenkinek más más reakciója van .

- És miért dolgozol neki még mindig ? Van elég pénzünk , nem vagy rászorulva , hogy dolgozz .

- Nem azért dolgozom , hogy ebből gazdagodjak meg . Egyszerűen szeretem ezt csinálni . És igazad van . Igen van pénzem , részvényeim , a cégnek a fele is ott van de én mit kezdjek vele? Én ezt azért csinálom , mert szeretem a gyerekeket . És azért dolgozom még mindig neki , mert nem az az ártatlan gyerek tehet arról , hogy mit tett az apja .

- Jól van , én csak kérdeztem valamit nem kell leugatnod a fejemet . – és felment . Ügyes vagy Ellie . Ez az . Bazd el a kapcsolatod a testvéreddel . Nekem már esküszöm diploma kellene , olyan tehetségem van elbaszni a saját és mások életét . 

Gondoltam összedobok egy kis ebédet . Csirke krumplival . Most jó lesz az is .

Szerencsére elég hamar készen lett . Egyre mindennel végeztem . Kész a kaja és rend is van . Legalább a lakás nézzen ki normálisan , ha már én szét vagyok esve . Szedtem magamnak hűlni és elkezdtem enni egy kevéske várakozás után . Egész jó lett . Miután megettem az adagomat elmosogattam és mentem fel a szobába . Másfél óra múlva megint találkozok Crissel .

Bementem a fürdőbe , levettem mindent és beálltam a forró víz alá . Ha ennyit fürdök egyszer elkopik a bőröm .

Bekentem magam tusfürdővel és lemostam azt . Megtörölköztem és kimentem a fürdőből egyenesen be a gardróbba . Nem fogok az miatt kiöltözni . Felvettem egy egyszerű fehér felsőt és egy szaggatott nacit .

A Bűvös HetesWhere stories live. Discover now