Part 12

470 22 2
                                    

- Tényleg ? – kérdezte boldogan .

- Igen .

- Ezaaaaaaaaaz . –mondta olyan hangosan , hogy mindenki figyelmét magára vonta .

- CCCCSSSSS – próbálta csitítani a fiát Cris .

Megérkezett a rendelésünk , megettük és egy kisebb vitát is lenyomtunk a fizetés miatt .

- Én fizetek . – mondtam és szedtem elő a kártyám .

- Nem . Én hívtalak meg . Tedd el a kártyád vagy megharagszom . – mondta nekem Cris . Látszott rajta , hogy komolyan is mondta . Szegény pincér srác csak állt megszeppenve . Cris elővette a kártyát és odaadta a pincérnek . Ő elsietett és pár pillanat után issza jött .

- Köszönjük , hogy itt ebédeltek . További szép napot önöknek . – mondta és a kártyát visszaadta majd visszament ahonnan jött .

- Van valami dolgotok ?

- Nincs . Miért ?

- Nem megyünk el moziba ? – vetettem fel az ötletet . – Egyenlítés képpen .

- Légyszii apaa most megy egy nagyon jó film . Kérleeeeeeek . – segített be Junior .

- Csak azért mert a fiam szeretne menni . Nem értelek . – mondta mikor mentünk ki .

- Ezt bővebben is kifejthetnéd . – mondtam neki .

- Miért akarsz állandóan fizetni ?

- Mert én nem a pénzre hajtok . Nem akarom magam meghívatni . Nem bírom az olyan embereket .

- Ja . Hát én is . Csak megszoktam , hogy velem azért vannak az emberek , hogy kihasználjanak. Kevés ember van ilyen mint te .

- Kössz asszem .

- Na és melyik az a nagyon jó film ?

- Az Énekelj! .

- És az miről szól ? – kérdezte az apja furán nézve .

- Hogy vannak állatok és ők fognak énekelni benne .

- Te azt akarod megnézni ? – kérdezte furán Cris .

- Igen . Na megyünk már ? – türelmetlenkedett Junior .

- Igen . – mondtam neki.

- Látod Ellie néni ért engem . – mondta és megölelte a lábam .

- Tegezz csak . Elég az Ellie . Nem vagyok olyan öreg . – mondtam neki és megöleltem .

Beültünk a kocsiba és a mozi felé vettük az irányt . Kb. egy óra volt az út . Abban az egy órában Juniornak be sem állt a szája . Megtudtam , hogy a kedvenc színe a zöld valamint a sárga . A kedvenc étele az a spagetti . De csak úgy ahogy a nagyi csinálja . Dolorestől majd elkérem a receptet .

Kiszálltunk a kocsiból , Cris lezárta azt és mentünk fel . Junior természetesen megfogta az apja kezét ., Ahogy az enyémet is . Kívülről olyan volt mintha egy család lennénk . Mit ne mondjak megnéztek minket . Próbáltak odajönni Cristianohoz a rajongók , de ő nem törődött velük . Valamilyen szinten megértem őt . Mikor felértünk beálltunk a sorba .

- Jó napot . Miben segíthetek ?

- Három jegyet szeretnénk az Énekelj! - re .

- Fél óra múlva kezdődik újabb vetítés . Megfelel ?

Ránéztem Crisre . Bólintott ezzel jelezve , hogy neki is jó .

- Igen .

- Két felnőtt és egy gyerek . Ugye ?

- Igen .

- 30 dollár lesz . – odaadtam neki a pénzt ő pedig a jegyeket .

- Ehet kukoricát Junior ?

- Igen .

- Milyen üdítőt ?

- Tea . A Colatól felpörög .

- Ennél jobban ?

- Igen . – Odaálltunk a sorba . Csak két ember állt előttünk . Viszonylag hamar sorra kerültünk.

- Hello . Két nagy menüt kérek colával és egy gyerekmenüt teával .

A pénztáros fiú kiadta a rendelésünket és a számlát adta oda . A pénzt odaadtam és a kezembe süllyesztett egy cetlit . Megnéztem azt a kis cetlit . A srác száma volt benne . Én véletlen kidobtam a kukába . Annyira nem értem a férfiakat . Persze . Odaadja a számát én meg szaladok hozzá szét tett lábakkal ? Mit képzelt ?

Junior nagyon örült annak a gyerek menünek . Pedig csak annyi , hogy van hozzá egy kis figura . Odaadtuk a jegyünket a jegykezelőnek . Kiderült , hogy a film a 14-es teremben vetítik . Bementünk a terembe és nagy nehezen megtaláltuk a helyünket . Leültünk és rá két percre kezdődtek a vásznon a reklámok . Kezdődik a film .





Heey meghoztam az új részt 

köszönöm , hogy elolvastad 

ha tetszett ha nem kérlek hagyj nyomot magad után 

köszönöm

rem  tetszett azért 

további szép hétvégét 

Csók Puszi EVI 


A Bűvös HetesWhere stories live. Discover now