- 4 hónap múlva –
December 25.-e . Mindenki örül . A gyerekek azért mert örülnek az ajándékoknak . A szülők pedig a gyerekek miatt . Mindenkinek boldog kell lennie – mindenhol ezt zengik . És miért is ? Az ajándékok miatt ? A jézuska születése miatt ? Jó vicc . Elárulom nektek , hogy nem decemberben született . Hanem nyáron . És én ezt honnan tudom ? Nem egy könyvben olvastam róla . Néha már undorodok az emberektől . Mindent bemesélnek maguknak . De legalább az áruházak nyernek rajta .
És én miért örülnék ? Hogy visszakapjam a szüleimet . Ma 11 éve , hogy meghaltak egy autóbalesetben . Nekem ez lenne a világ legjobb ajándéka .
Ugyanis a karácsony nem az ajándékokról szól . Ha nem a szeretetről . Legalább is a részemről .
A testvéreim nem voltak itthon . Elutaztak Seattle – be . Mike egy fontos üzlet miatt ment oda . Gigi pedig meglátogatja az egyik barátnőjét . Engem is hívtak , de nem akartam menni .
Mivel kedvem nem volt az egész karácsonyozáshoz így a házat sem díszítettem fel . Bezzeg a szomszéd házak mind egytől egyig .
Nem is főztem nagy ünnepi kaját . A legnagyobb fogásom az pár darab palacsinta .
Az egész napot pizsamában fogom eltölteni . Minek öltözzek fel ? Úgysem jön ide senki .
A mélyhűtőből kivettem a doboz fagyit és egy kanállal a kezemben letelepedtem a kanapéra . Bekapcsoltam a tévét és a Wall Street farkasa – t . Dicaprio olyan jó benne . Imádom ahogy színészkedik . Nagyon jól csinálja . A film mikor a közepénél járt , csöngettek . Megállítottam azt és mentem kinyitni . Én sem értem magam . Pizsamában vagyok és a hajam össze vissza áll . Kinyitottam az ajtót . Maga Cristiano Ronaldo állt az ajtóm előtt délután kettőkor .
- Hát te ? Gyere be . Ne fagyj meg odakint .
- Neked is szia .Köszi . Gondoltam átjövök – szedett elő egy dobozkát a zsebéből miután levette a kabátját . – Ez amolyan karácsonyi ajándék lenne , vagy mi .
- Nem kellett volna . De bocs , hogy így fogadtalak nem tudtam , hogy jössz .
- És miért nem égsz karácsonyi lázban mint a többi ember ? A ház sincs kidíszítve . Ahogy látom karácsonyfa sincs . Meg nem épp ünnepélyesen vagy felöltözve , már megbocsáss .
- Kössz nyugodtan hányd a szememre . Nem tartom a karácsonyt .
- Miért ?
- A szüleim 11 éve ezen a napon haltak meg autóbalesetben .
- Jaj ne haragudj nem tudtam róla . Részvétem . – mondta és megölelt .
- Nem a te hibád hiszen nem tudhattad volna . Köszönöm .
- Azért remélem elfogadod azt amit hoztam neked .
- El . De nem kellett volna rám költened a pénzedet .
- Rossz duma . Hát . Boldog karácsonyt . – adta a kezembe a dobozt . Kinyitottam és egy nyaklánc lapult benne .
- Ez gyönyörű . Köszönöm szépen .
- Ami azt illeti én is vettem neked . Egy pillanat és hozom . – mondtam mire a telefonja vam csörgésbe kezdett .
- Nem kellett volna . Bocsáss meg ezt fel kell vennem .
Én felmentem a szobámba míg Cris telefonált . Mire visszaértem ő már letette azt .
- Boldog karácsonyt . – adtam oda neki . Vicces mert neki is egy dobozban van , pont úgy mint nekem .