" Egy kisfiú szaladt oda hozzám "
- Csókolom. Kérem segítsen - kérlelt mire leguggoltam elé. Nagyon ismerős volt nekem valahonnan.
-Szia . Miben segíthetek ? - kérdeztem vissza kedvesen.
-Nem találom az apukámat . -mondta majd a könnyei kezdtek potyogni .
- Gyere . Keressük meg . - felálltam , megfogtam a kezét majd elindultunk. Mentünk sorról sorra de nem találtuk. Végül odamentünk az vevőszolgálathoz. Épp egy férfi állt nekünk háttal. A kisfiú elengedte a kezem majd odaszaladt hozzá. A férfi felkapta majd megfordult. Azt hittem menten elájulok. Az ismeretlen nem más volt Cristiano Ronaldo.- Kisfiam merre jártál ? Ilyet többet ne csinálj. - mondta majd megint megölelte. - Köszönöm.- figyelt oda rám .- Hogyan hálálhatnám meg ?
- Ugyan . Semmiség . Imádom a gyerekeket. Szívesen tettem .
- Kérem szeretném meghálálni . Mondjuk egy kávé ?
- Rendben. - egyeztem bele végül .
- A számodat elkérhetem ?
- Persze . - elővette a telefonját , én lediktáltam neki a számomat majd megcsörgetett. - Köszönöm. Jelentkezni fogok. -mondta majd elbúcsúztunk egymástól .
A kosárral együtt odamentem a pénztárhoz , felpakoltam , fizettem majd mentem ki a kocsihoz a szatyrokkal. Bepakoltam majd mentem haza. Otthon a szatyrokat bevittem majd a helyére tettem ami nem kellett a főzéshez. Ugyanis a bátyám kedvencét csináltam , baconbe csavart csirkemell és mellé krumpli saláta.
Miután készenlettem elmosogattam és vártam rájuk. Odamentem az idő közben lehozott laptopomhoz majd megnéztem az időt. 20:29 . Azaz nem sokára itthon lesznek. Amíg várok legalább ne unatkozzak , bekapcsoltam az egyik kedvenc zenémet. Vagyis Shawn Mendes - Treat Your Better - majd elkezdtem énekelni és idiótán táncolni. Hiába vagyok 28 , hogy ha zenét hallgatok akkor egy négy évest látok magamba. Azon kívűl meghallgattam még pár számot majd jöttek a testvéreim. Amikor a bátyám meglátta , hogy mit készítettem a szemei kezdtek csillogni.
-Imádlak. - mondta furi hangon majd leültünk és ettünk. Miután mindenki megevett mindent , felmentem a szobába , elmentem fürödni majd a pizsomámban mentem aludni.Hey babe.
Remelem tetszik
Varom a komikat es a voteokat. Csok EVI ❤❤❤