Kinyitotta az ajtót mire mosolyogva megköszöntem . Becsukta az ajtót , megkerülte az autót és beszállt. Indított nekem pedig elállt a lélegzetem . Nekem is volt már AS - em de ennek a hangja valami fenséges volt. Ahogy Cristiano meglátta az arcom elmosolyodott és indított. Kevesebb mint húsz perc alatt odaértünk egy kedves kis étterembe. Nem mondanám , hogy ultramodern lenne a helység , de annál inkább uralkodott a családi légkör. Odamentünk egy asztalhoz , Cristiano kihúzta nekem a széket én pedig rámosolyogtam köszönés képpen és leültem . Cristiano is leült majd intett a pincérnek. Ő idejött és odaadta az étel lapot. Cris salátát kért Csirkével én pedig krumplit fűszeres csirkemellet .
- Elegem van már ebből a k*rva diétából - nevette el magát
- Meddig tart még?
- Már csak egy hét.
- Annyit csak kibírsz. - mosolyogtam rá majd nagy meglepetésemre a pincér hozta a kajánkat. Istenien nézett ki. Megköszöntünk majd lassan enni kezdtünk.
- És mit dolgozol? - kérdezte tőlem
- Bébiszitter vagyok de most jelenleg nem dolgozom . Még nem kerestem.
- Jr - nek pont bébiszittert keresek.
- Ez ajánlat lenne?
- Igen.Tudom , hogy hétfőre ígértem, de a telefonom szarakodott így nem tudtam kirakni. Ha valahol láttatok aktívan akkor azért volt mert volt ídőm, hogy bekapcsoljam a gépet.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Bűvös Hetes
Fiksi Penggemar-És milyen neki dolgozni? -Hétköznapi. ©EvelinKovcs1