Part 8

566 29 2
                                    

Miután körbevezettem neki sajnos mennie kellett edzésre. 
Mivel enyhén szólva lusta voltam, így levágódtam a kanapéra és bekapcsoltam az örök kedvencemet,  a Nagyfiúk
2-t.  Ahogy a vége felé járt már a film,  megjöttek a drága testvéreim.  (ironia gyerekek ironia. )
-Csá.  - köszöntem nekik.
- Szia . Újabban "huligánul" beszélsz?   - kérdezte az okoskodó , de néha szerethető bátyám.
- Jajj hagyjál már.  Amúgy is neked nem tök mindegy hogy hogyan beszélek? 
- Bocs,  hogy élek.  Csak hogyha így beszélsz ne csodálkozz ha nem lesz munkád. 
- Már van.  - mosolyogtam rá pimaszul
- Igen?  És mi? 
- Bébiszitterkedek Ronaldonak drága bátyám - ahogy kimondtam e szavakat a bátyámnak letört ám a szarva. 
- A focistának?  - kérdezett vissza hitetlenkedve.
- Nem bazdmeg a sírásónak . Persze,  hogy neki.
- Oké.  Nagyon vicces kedvedbe vagy úgy látom. 
Épp szóltam volna vissza de a húgom megelőzött. 
- Hagyjátok már abba.  Te menjél lefeküdni - néz a bátyánkra - te pedig inkább menj le és ússz egy kicsit - mondta nekem - ne pörögj ennyire. 
Mint két rossz gyerek  felvonultunk az emeletre onnan pedig be a szobánkba.  Én átöltöztem a fürdőrucimba és lementem az alagsorba úszni. 
Épp tettem volna le a telóm az egyik székre mikor kaptam egy üzit.  Emlegetett szamarunk írt. 
" Remélem készen állsz a holnapra..................




Hey boys and girls
Tudom rég nem hoztam részt
De most itt lenne
Remélem tetszett
Ha tetszett , ha nem hagyj nyomot magad után
Csók Puszi EVI
Ui : rem eszrevettetek a masik boritot
Nekem szemely szerint bejon
Nektek? 

A Bűvös HetesWhere stories live. Discover now