Díj

218 16 5
                                    

Sziasztok!

Hú, szóval megéltem azt is, hogy ez a sztori díjat kapott :D Ezúton is szeretném megköszönni @heni0418nak, nagyon jól esett!

Dehát akkor hajrá;


Szabályok;

1. Köszönd meg a díjat.

2. Olvasd el a könyvét annak, akitől kaptad.

3. Írj magadról tíz tényt.

4. Válaszolj a kérdésekre.

5. Tegyél fel tíz kérdést.

6. Jelöld meg, hogy kiknek adod tovább a díjat.


10 tény magamról

1. Hétfőn lesz kereken nyolc hetem az érettségimig, és úgy érzem, szinte semmit sem tudok.

2. Jelenleg viszonylag nagy írói válságban vagyok, szeretnék írni, de egy épkézláb történet sincs a fejemben, illetve semmilyen ötlet sem marad meg hosszútávon, és lassan már szenvedek.

3. Habár rengeteg "célom" volt egyetemet, és szakokat illetően, végül tök más irányba adtam le a jelentkezésem; ha minden jól alakul, akkor szeptemberben az ELTE BTK, Keleti nyelvek és Kultúrák (Koreai szakirány) tanulója leszek, és fel fogom venni a fő szakom mellé a japán nyelvet is.

4. Tipikus introvertált személyiség vagyok, és ezt szerintem legjobban az írja le, hogy osztálytársam szülinapját eredetileg a városban ünnepeltük volna, valami beülős helyen/helyeken, de végül nála leszünk házibuliban; és én olyan szinten megkönnyebbültem, hogy az már nevetséges.

5. E mellé sokszor társul a szorongás is, ami nem épp a világ legszebb dolga.

6. Viszonylag nehezen barátkozom, és ennek oka nem az hogy nem nyitok az emberek felé. Ha valakit megkedvelek, akkor én szívesen kezdeményezek, viszont ha a másik fél nem tartja fenn a barátkozást, akkor képes vagyok "a kukába vágni egy ismeretséget" mivel gyakran úgy érzem a másik nem is kíváncsi rám. (egyel fentebbi szorongásos dolog lehet az oka)

7. Az én öltözködésemnek két véglete van; vagy nagyon utcai laza csajnak nézek ki kockás inggel, fekete farmerral, és a többi, vagy pedig sok ékszer, elegánsabb felsők, etc. Nincs inbetween.

8. Nagyon szeretem a filmzenéket. A könyvtáramban jelenleg az Inception (Eredet), The Theory of Everything (A Mindenség Elmélete), The Imitation Game (Kódjátszma) és az Interstellar (Csillagok között) zenéi vannak benne.

9. Képes vagyok annyira elbambulni, hogy akár meg is lökhetnek, észre sem veszem, csak merengek a magam kis világában (amit egyébként kifejezetten szeretek)

10. Szokásom zenéken sírni, mivel a zene alapjáraton egy szerves része az életemnek, talán többre is tartom, mint amennyire kéne, így ha olyan a szám, tényleg képes vagyok rajta sírni.


Kérdések;

Kérdések;

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1. Hát, fogjuk rá, igen, mondjuk azt hogy jobban rajzolok mint az átlag, de rengeteg nálam sokkal tehetségesebb ember van. Mellékelt ábra;

 Mellékelt ábra;

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2. Én sosem értettem. Mármint persze, szereted őket meg minden, de azt elfelejteni, hogy ők is emberek, és, hogy nekik is kell magánélet? Nekem ez túl sok.

3. Hú. Hát elsőre szerintem megpofoznám magam, hogy tudjak biztos jól látok-e :D Aztán persze, azért mégis csak a kedvencemről van szó, megpróbálnék nyugodt maradni, hogy ne ijesszem meg, és angolul próbálnék vele kommunikálni. Aztán ha elhajt elhajt, ha nem, nem, de minden joga megvan rá, ahogy előbb említettem, magánélet, meg ilyenek :D

4. Leonardo DiCaprio (Inception Ó te jó ég, Tégla, hátmeghalok), és Joseph Gordon Lewitt.

5. Most épp szerintem a Missing Nine, és a Goblin. Sajnos időhiány miatt elég lassan haladok velük, de mindkettőt imádom.

6. Hú, hát ez egy nehéz téma. Amíg fel nem hoztam magam töriből addig én sem nagyon értettem, miért is van ez, de; tekintve, hogy Észak- és Dél- Korea között technikailag mai napig nem lett béke, még mindig hadban állnak egymással, így egész érthető. Utolsó dolog amit én így 18 éves fejje tudok a nagyvilágról, hogy 2013-ban volt egy esély rá, hogy Észak- Korea békét akart kötni, de annak is az lett a vége, hogy a forródrótot megszakították, és a tűzszüneti megállapodásnak is annyi volt. Szóval tekintve, hogy milyen történelme is van az ország(ok)nak, én valahogy látom a rációt abban, hogy még besorozzák az embereket. Ez nem feltétlen jelenti azt hogy jó, mert a besorozás sose lehet jó, de ha értelmet akarunk keresni ebben, akkor lehet találni.
(((((Remélem nem írtam semmi hülyeséget és ismereteim tiszták:0)))))

7. Én sose szerettem annyira a happy endingeket, inkább szomorúbb párti vagyok.

8. Ó, de még mennyiszer, én nagyon szeretek filmeket sírni.

9. Sajnálom szegényeket, mert naívnak lenni se akar senki, egyszerűen valaki ilyen, és kész. Nyilván megvannak az előnyei, naívan sok ember boldogabb is, de persze rengetegszer ejthetnek át, és fognak is az emberek.

10. Szerintem az, hogy az elmúlt időkben folyamatosan azt álmodom hogy vagy a tesi- vagy a matektanárommal veszekszem.


Kérdéseim;

1. Vannak állandó kiegészítőid?

2. Mit gondolsz a feljebb beszúrt rajzaimról?

3. Ha stresszes vagy, mivel oldod a feszültséget?

4. Szerinted nehéz kitalálni tíz kérdést?

5. Mennyire használod az internetes rövidítéseket?

6. Gyakran jársz el otthonról?

7. Mi az legfontosabb dolog amit tudni kell rólad?

8. Szerinted mennyire fontos, hogy az embernek legyen humora?

9. Könnyen fel lehet idegesíteni?

10. Neked mennyi ideig tart kitalálni tíz kérdést?


És akkor a Megjelölés; sajnos mostanában nem igazán jutok annyit wattpad közelbe, hogy keressek új sztorikat, még a régiekkel is le vagyok maradva. Egy újba kezdtem igazából bele, viszont annak írójának nagyon szívesen továbbadom; @CintiaKlmn


Még egyszer nagyon köszönöm a díjat, elképesztően jól esett!(:

Vernon Happened || Choi Hansol. /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now