18.kapitola

853 84 3
                                    

Chci, abys jí zabil.

Ta slova mi zněla v hlavě stále dokola, než jsem si plně uvědomila váhu těch slov.

,,Počkat! Co?! Ne! Ne, Eleanor! Ne!“ zakřičela jsem hystericky a začala se vzpouzet.

Jednu ruku jsem přímo vytrhla Perrie z ruky a pak jí kopla do holeně. Rozeběhla jsem se k budově, ale než jsem doběhla ke dveřím, někdo mě zezadu chytil za vlasy a prudce s nimi trhnul. Zaklonila jsem hlavu, tvrdě spadla na záda a uhodila se do hlavy.

,,Mrcho!“ zasyčela Perrie a přišlápla mi ruku vysokým podpatkem svých bot.

,,Pezz, přestaň,“ okřikl jí Niall.

Perrie se na mě naposledy zákeřně zatvářila, ale otočila se a odešla.

,,Bree, jsi v pořádku?“ vyhrkl Zayn, který se vedle mě objevil a pomáhal mi postavit se.

,,Ne. Nezabíjej jí. Prosím, Zayne,“ vzlykala jsem.

Zayn odvrátil pohled a zahleděl se na střechu, ze které na nás koukal Niall.

,,Zachrání tě to,“ špitl po chvíli Zayn.

,,Ne, zabij radši mě, ale nezabíjej Eleanor!“ vykřikla jsem.

,,Mrzí mě to,“ řekl Zayn a ignoroval moje křičení.

,,O čem to mluvíš?“

,,Vážně mě to mrzí,“ zopakoval.

,,Zayne, prosím ne!“ vykřikla jsem.

Zayn mě pustil a pak udělal něco, co mi vyrazilo dech.

Odrazil se a jedním skokem vyskočil až na střechu budovy.

,,Jakou mám jistotu, že Bree neublížíš, když udělám to, co chceš,“ zavrčel na Nialla Zayn.

,,Nemáš. Ale jsem tvůj přítel, ne?“ pokrčil rameny Niall a usmál se.

Zayn se podíval na mě a divně se zatvářil. Stále jsem seděla na zemi a teď už mi po tvářích stékaly potoky slz, které se nechtěly zastavit.

,,Zayne, prosím,“ špitla jsem.

Omluvně se zatvářil a zavrtěl hlavou. Otočil se k plačící Eleanor a divoce zavrčel.

A pak...jemně jí pohladil po tváři a začal se k ní přibližovat. Chvíli to vypadalo, že jí chce políbit, ale pak uhnul a tichem se roznesl Eleanořin výkřik.

,,Eleanor!“ vykřikla jsem a rozbrečela se ještě víc.

Eleanor se přestávala vzpouzet a její křik také ustával. Nakonec svěsila ruce podél těla a když se od ní Zayn odtáhl, bezvládně spadla na zem.

,,Výborně. Rád vidím, že ten starý Zayn je pořád tam. Ale stále to nestačí,“ dodal rychle Niall. Chytil Eleanořino tělo, hodil ho dolů ze střechy a s hlasitou ránou a spoustou křupajících zvuků přistálo vedle mě.

,,Eleanor,“ vydechla jsem ubrečeně a po kolenou se k ní doplazila. Každý pohyb mě ukrutně bolel, ale ignorovala jsem to. Svou zakrvácenou rukou z Perriinýho podpatku jsem jí odhrnul vlasy, které jí spadly do obličeje a když jsem viděla její bělostnou pokožku, rozbrečela jsem se nanovo.

Její krk byl pokrytý spoustou rudé barvy, která v proudech stékala po její tričku, krku, slepovala jí vlasy a na zemi pod ní vytvářela louži tmavé barvy.

,,Perrie,“ prolomil ticho Niall, který celou situaci s pobaveným výrazem sledoval.

,,Co jsi to udělal?“ špitla jsem a nechala se Perrie vytáhnout na nohy. ,,Co jsi to udělal!“ zakřičela jsem tentokrát a věnovala Niallovi i Zaynovi nenávistný pohled.

,,Koukni na svojí holku, Zayne. Teď tě nesnáší. Neříkala snad, že tě navždy bude milovat?“ řekl posměšně Niall.

Teď jsem se poprvé podívala na Zayna, který měl po celou dobu sklopenou hlavu. Když jí zvedl, konečně jsem všechno pochopila. Všechny dílky mi do sebe zapadly.

Spousta mrtvých. U každé mrtvoly bílý kapesníček s iniciály ZM. Krev, kterou měl kolem rtů. A až sem jsem viděla bělostné zuby, které byly zašpičatělé.

,,Ty jsi upír,“ špitla jsem vyděšeně.

Když jsem to řekla, uvědomila jsem si, že celou dobu jsem milovala monstrum, které zabíjelo spoustu lidí. Uvědomila jsem si, že mám pravdu.

,,A získáváte deset tisíc,“ vykřikl Niall a zasmál se. ,,A teď otázka pro Zayna, za milion. Kdo zemře jako další?“ zeptal se a otočil se na Zayna.

Zayn ze mě nespouštěl pohled a v očích se mu zračila lítost. Ale když to Niall vyslovil, vykulil oči a prudce se otočil na Nialla.

,,Ne! Slíbil jsi, že jí necháš jít!“ vykřikl.

,,Ne, ne, ne. Nic jsem neslíbil. Řekl jsem, že chci vidět toho starého Zayna, který zabíjí někoho, na kom Bree záleží. A když vím, že tam je a když tě teď nesnáší, nač jí nechávat naživu?“ pokrčil rameny.

,,Nezabiju jí,“ zavrčel Zayn.

,,Ty nemusíš.“

,,Ani ty!“ vykřikl a strčil Nialla do hrudě, který se tím nárazem zřítil ze střechy budovy a s hlasitou ránou dopadl na zem.

,,Nialle?“ špitla za mnou Perrie, která mě stále svírala.

Niall se nehýbal, ani neozýval. Perrie mě pustila a s výkřikem se k němu rozeběhla.

Zayn mezitím seskočil ze střechy a vydal se ke mě.

,,Nech mě být!“ vykřikla jsem a rozutekla se od něj.

,,Zayne! Je mrtvej!“ rozlehl se Perriin výkřik tichem.

Zayn se prudce otočil.

,,Co?“ zašeptal.

,,Je mrtvej!“ zopakovala a vzlykla. ,,Tys ho zabil!“ vykřikla a s pláčem si klekla vedle nehybného těla.

Zayn se pomalu vydal k Perrie, která teď Nialla objímala.

,,Zabil jsi ho! Zabil jsi svého přítele!!“ zakřičela na něj.

Zayn se stále pomalu přibližoval k Perrie, která nepřestávala brečet a já čekala, kdy se Perrie začne smát a Niall vstane a pronese, že Zayn vkročil do pasti a že mě stejně zabijou.

Ale nic takového se nestalo.

Když Zayn došel k Perrie, vyděšeně se podíval na Nialla, který ležel na zemi bez jediného pohybu. Jestli to opravdu hraje, hraje to dobře.

,,Je mrtvej,“ vydechl šokovaně Zayn a překryl si ústa svou rukou. ,,Zabil jsem ho.“

Když jsem slyšela tyhle slova od Zayna, obezřetně jsem se vydala k nim.

Zaynovi teď po tvářích taky tekly slzy.

Když jsem tam došla, šokovaně jsem si otevřela oči a i když to byl upír a chtěl mě zabít, znovu jsem se rozbrečela. Byl na to opravdu hrozný pohled.

Vedle Eleanor ležel Niall. Nikdo z nás čtyř si nevšiml staré výstražné cedule, na dřevěném kůle.

A ten kůl se tyčil Niallovi v hrudi.

ano...omlouvám se za zabití Nialla :(( i za Eleanor (teď neřešte to, že jsem LS)...u Eleanor jsem to plánovala už asi od poloviny příběhu, ale u Nialla to vyplynulo samo v tý kapitole, když jsem to psala...takže se omlouvám!!!

doufám, že vás to nijak nepohoršilo...do konce zbývají už dvě poslední kapitoly + epilog ;)) 

zase....10+ votes - nový díl :))) a prosila bych i nějaké komenty!!! :)))

Night love or nightmare?Kde žijí příběhy. Začni objevovat