,,Zabil jsi ho!“ vykřikla znovu Perrie. ,,Já ho milovala, Zayne, a ty jsi ho zabil! Proč?“
,,J-Já...Nechtěl jsem!“
,,Ale udělal jsi to! Teď já zabiju to, co miluješ ty!“ vykřikla a její červené oči se na mě upřely. Zákeřně se zatvářila a mrknutím oka u mě stála a držela mě pod krkem.
,,Řekni sbohem,“ zavrčela. Vzlykla jsem a pevně zavřela oči, připravená na smrt.
Sbohem Louisi. Sbohem Harry. Sbohem Kristin, Carol, Liame. Miluju tě Zayne.
Před očima mi proběhl život. Šťastné chvíle z dětství, vzpomínka na usměvavé rodiče, blbnutí z Louisem. První kluk, první polibek, maturita, první opití se, zvracení, chvíle s přáteli.
Zayn. Chvíle se Zaynem, líbání, první milování. A zakončily to jeho hnědé oči, které mě tak uchvátily.
Stále jsem měla zavřené oči, ale nic se nestalo.
Místo toho se ozvalo křupnutí a stisk pod mým krkem povolil.
Otevřela jsem oči a sledovala Perrie, která se zhroutila k zemi. Padla jsem do náruče Zaynovi a zabořila svojí ubrečenou tvář do jeho hrudi.
,,Je mrtvá?“ špitla jsem po chvíli.
,,Není. Musíme jít. Za chvíli se probere,“ řekl a natáhl mě do auta.
Bezduše jsem seděla v autě a před očima se mi míhaly obrazy z dnešního večera. Smrt Eleanor, smrt Nialla, Zaynova tvář.
Podívala jsem se na něj a zjistila, že mě pozoruje. Jeho oči už nebyly hnědé, ale krvavě červené.
,,Proč jsi to udělal?“ špitla jsem.
,,Musel jsem. Bree, jsi všechno na čem mi posledních sto let záleželo.“
,,Sto let?“ Chtěla jsem to vykřiknout, ale byla jsem tak unavená, moje hlasivky se za dnešek už hodně nakřičely, takže jsem to pouze zašeptala. Ale byla jsem si jistá, že mě slyší.
,,Je mi víc jak sto let,“ vydechl a upíral pohled na silnici před sebou.
,,Jsi zrůda!“
,,Já vím. A mrzí mě všechno,“ řekl a já si uvědomila, že stojíme. Před mým domem.
,,Jak jsi mohl. Neřekl jsi mi to, lhal jsi mi. Proboha, vždyť já se s tebou vyspala!“ Otřásla jsem se při vzpomínce na dnešní odpoledne, které se zdálo tak dokonalé, ale jediným okamžikem se proměnilo v noční můru.
,,Mrzí mě to,“ zopakoval.
,,Přestaň to furt říkat!“ vykřikla jsem. ,,Nemrzí!“
,,Ale mrzí, Bree. Lituju toho, že jsi tohle musela vidět. Lituju toho, že jsem tě do toho všeho zatáhl, že jsem ti lhal, že jsem zabil Eleanor, ale všechno jsem to dělal, abych tě ochránil. Bree, prosím. Musíš mi věřit,“ zaprosil a natáhl se po mé ruce. Ucukla jsem.
,,Nesahej na mě.“
,,Dobře. Chápu tě,“ přikývl a stáhl ruce.
Otevřela jsem dveře od auta a rychle vystoupila.
,,Bree,“ oslovil mě ještě předtím, než jsem za sebou zavřela dveře. Otočila jsem se.
,,Co chceš?“ zasyčela jsem.
,,Ještě jednou, mrzí mě to. A miluju tě,“ řekl a upřel na mě své rudé oči, které teď nebyly tak světlé.
,,Nemůžu tě milovat, Zayne. Moc by mě to bolelo,“ řekla jsem a zabouchla dveře.
ČTEŠ
Night love or nightmare?
أدب الهواةZayn Malik je na pohled obyčejný člověk. Nosí normální oblečení, poslouchá normální hudbu, chová se normálně. Ale normální rozhodně není. Ukrývá jedno děsivé tajemství, o kterém ví pouze jeho nejlepší přítel Niall Horan a jeho zákeřná sestra Perrie...