Jakmile se ozvalo zarachocení klíčů v zámku a následné vrznutí otevíraných dveří, vytřeštila jsem oči a prudce od sebe odstrčila Zayna, který s hlasitou dutou ránou dopadl na zem. Tak strčil do stolku, ze kterého spadla sklenička a roztříštila se o zem na malinkaté kousíčky.
,,Bree? Jsi to ty?“ ozvalo se ode dveří. Rychle jsem se posadila a hned na to se objevila bratrova hlava, následovaná kudrnatou hlavou jeho ‘úžasného‘ přítele, jak ho někdy rád nazývá, Harryho.
,,Hmm, buď se muchlovali nebo je to opravdu divná situace,“ prohodil Harry se smíchem. Zamračila jsem se na něj, zatímco se Zayn škrábal ze země zpátky na nohy.
,,Co? My se nemuchlovali,“ zapírala jsem.
,,Jenom jsem něco hledal...na zemi,“ zalhal Zayn. Harry přikývl.
,,Kámo, možná to nevíš, ale já jsem gay. Tyhle situace vycítim. Stejně jako sexuální napětí ve vzduchu,“ řekl Harry, který se v době svého proslovu přesunul k nám a poplácal Zayna po rameni. ,,Je mi jasný, že jste se muchlovali. Za to se nemusíte stydět,“ dodal a usmál se.
,,Že jo, Lou?“ otočil se zpátky na mého bratra, který stále nehybně stál uprostřed dveří.
,,Lou?“ V jeho obličeji nebyl jediný náznak nějakého výrazu. Prostě...prázdno. Pohled upíral na Zayna, který mu pohled opětoval.
,,Ehmm..Bree? Já už půjdu. Uvidíme se zítra?“ zeptal se a věnoval mi jeden ze svých dokonalých pohledů s ještě dokonalejším úsměvem. Přikývla jsem.
,,Určitě,“ dodala jsem a zvedla se. Položila jsem mu ruku na záda a vedla ho kolem mého nepřítomného bratra ke dveřím, které jsem rychle otevřela.
,,Tak zítra,“ řekl a nahl se ke mě pro letmý polibek.
,,Zítra,“ potvrdila jsem s úsměvem a jakmile jeho postava v černém oblečení zmizela za rohem dalšího domu, dveře jsem zavřela a neochotně se došourala k bratrovi, který teď naštvaně funěl.
,,Co to bylo?“ vyjekl, jakmile jsem překročila práh obýváku.
,,Co co bylo?“ zeptala jsem se nechápavě.
,,Tohle to...to vaše..muchlování,“ vykřikl a divoce rozhazoval rukama.
,,Jaký muchlování? My jsme se nemuchlovali proboha,“ vykřikla jsem a sedla si na gauč.
,,Tak co jste dělali??“ zakřičel na mě.
,,Loui, uklidni se,“ zašeptal Harry a chytil ho za ruku. Setřásl jí.
,,Co ti je do toho! To není tvoje věc!“ vykřikla jsem a postavila se.
,,Bree, znáš ho tři dny. Co když to je nějakej..já nevím..třeba úchyl. Nebo co když tě jenom využívá?“ V tomhle jsem mu musela dát za pravdu. Znala jsem ho tři dny a v podstatě o něm moc nevím. Ale nevěřila jsem, že by mě Zayn využíval.
,,Nevyužívá mě,“ řekla jsem.
,,A co když jo?“
,,Ne,“ řekla jsem umanutě a zavrtěla hlavou. ,,Proč by to dělal?“
,,Znáš tyhle kluky,“ řekl a kývl směrem ke dveřím, ze kterých před pár vteřinami vyšel Zayn.
,,Jak se zdá, neznám ani tebe. V životě bych do tebe neřekla, že mi budeš stát v cestě za štěstím, za láskou,“ zašeptala jsem přes slzy, co se mi nahrnuly do očí. Slyšela jsem jeho povzdechnutí. Následně se rozešel směrem ke mě s napřaženýma rukama.
ČTEŠ
Night love or nightmare?
FanficZayn Malik je na pohled obyčejný člověk. Nosí normální oblečení, poslouchá normální hudbu, chová se normálně. Ale normální rozhodně není. Ukrývá jedno děsivé tajemství, o kterém ví pouze jeho nejlepší přítel Niall Horan a jeho zákeřná sestra Perrie...