#0# Introduction

7.8K 457 128
                                    

Η Εβελιν ειναι μια ομορφη 16χρονη κοπελα. Εχει πρασινα ματια και καστανα μαλλια. Αποφευγει τις φασαριες αλλα εαν την πειραξεις πηγαινε σε αλλον πλανητη. Εχει μια κολλητη την Μαριανα και ενα κολλητο τον Μαρκο. Ειναι καλη μαθητρια και δεν προκαλει καθολου φασαριες. Οσοι την ξερουν λιγο πιστευουν οτι ειναι ησυχη και οσοι ειναι αρκετα κοντα της ευχονται να ηταν. Μιλαει πολυ και δεν αντεχει καποιος να της παρει το δικαιο της. Η Εβελιν θα ανακαλυψει κατι που θα ανατρεψει ολη την κοσμοθεωρια της. Ενταξει ηξερε πως ηταν κακο παιδι. Ηξερε πως ηταν επικινδυνος. Ηξερε πως κανεις δεν του ελεγε ποτε οχι. Ομως αυτο που δεν ηξερε ηταν οτι ειναι βρικολακας.

Τον φωναζαν Τζοκερ Αρχοντα ή King. Κανενας δεν τολμουσε να τον αποκαλεσει με το κανονικο του ονομα. Δεν του αρεσε. Μεταξυ μας δεν τον αδικω. Το ονομα "Ιωαννης Πικραμενος" δεν προκαλει τρομο ενω το Τζοκερ. Καμμια σχεση. 17 χρονων. Ψηλος, Ομορφος, Καστανοξανθα μαλλια και ανοιχτα καστανα ματια.
Γυμνασμενο σωμα και 2μετρη πλατη. Μαγευτικο-πονηρο-σατανικο-ειρωνικο-υπεροχο χαμογελο. Του ανοικει ολη η περιοχη. Τα παντα ειναι δικα του και ολοι του υποκλινονται.
Ολοι κανουν οτι τους λεει. Ολοι τον φοβουνται. Κανεις δεν τολμαει να του πει οχι. Ειναι απολυτα επικινδυνος και πρεπει με καθε δυναμη η Εβελιν να μεινει μακρια του. Τι λετε θα τα καταφερει??? Δεν νομιζω.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hey wildkittenακια μου.

Επεστρεψα

Καινουρια στορυυυ

Yeahhhhhhhhhhhhh

Πως σας φαινετε η αρχη???

Τι αποψη εχετε για τις φιλιες μεσω τον social media?

Εγω πιστευω πως παντα πρεπει να προσεχουμε γιατι δεν μπορεις να ξερεις ποιος ειναι πισω απο τον αλλον υπολογιστη.

Αυτααααα

Αστερακι Σχολιακι

Τα λεμε στο επομενο που λογικα θα αργησει επειδη η στορυ ειναι on hold

Kisses Bb❤❤❤

~wildcat136~

Obey Me #READINT2017 #TYS17Where stories live. Discover now