-Ηρθαν...ακουσα την φωνη του και πηρα μια ανασα...
Θα μεινουν για μια εβδομαδα κατα την οποια θα πρεπει να:
✔Μιλαω σε αυτον αλλα και σε ολους τους υπολοιπους στον πληθυντικο.
✔Να τον προσφωνω με την λεξη αρχοντα
✔Να ανεχομαι οτι και αν συμβαινει και να υπακουω σε οποια διαταγη μου δωσουν χωρις να σηκωνω αναστημα
Ευκολακι...
-Μητερα...προσφωνησε μια γυναικα γυρω στα 30-35 η οποια με το που μπηκε στο δωματιο ολα αρχισαν να παγωνουν και στο προσωπο την υπηρχε αυτο το παγερο, ψυχρο βλεμμα που μπορει να σου κοψει το αιμα...
-Γεια σου Ιωαννη...ειπε ψυχρα
-Μητερα σας εχω ξαναπει να με φωναζετε Τζοκερ...ετσι με λενε πλεον...ειπε και φαινοταν οτι τον ειχε ενοχλησει αυτο...
-Εγω σε γεννησα εγω σου εδωσα ονομα οποτε εγω εχω ολα τα δικαιοματα να σε αποκαλω οπως επελεξα να σε βαπτισω...
-Μαλιστα μητερα...ο πατερας που ειναι?
-Στο αμαξι...παρκαρει...
-Και η Ανδριαννα???ρωτησε και ενα πλατυ χαμογελο εμφανιστηκε στο προσωπο του
-Στο αμαξι και εκεινη...
-Τζοτζο...ακουστηκε μια παιδικη φωνη και μεσα σε δευτερολεπτα ενα μικρο κοριτσακι ειχε πηδηξει στην αγκαλια του Τζοκερ και αυτος ειχε πεθανει στο γελιο...
-Ανδριαννα μου...ειπε και την εσφιξε πανω του ενω της χαιδεψε τα μαλλια...
-Γιε μου...ακουστηκε και μια αντρικη φωνη που πλησιασε και ανταλαξε μια χειραψια με τον Τζοκερ αφου βεβαια αυτος ειχε αφησει κατω την νεαρη κοπελα...
Ολοι σε αυτη την οικογενεια χαμογελουν εκτος βεβαια απο την ξινη την μανα του Τζοκερ...εγω με αυτην δεν θα τα παμε καθολου καλα...το βλεπω...
Μεχρι στιγμης κανενας δεν εχει προσεξει πως ειμαι εκει...παλι καλα...
-Αυτη ειναι η δουλα σου???ρωτησε η μητερα του δειχνωντας με υποτιμητικα...
Τι ηθελα και μιλησα η ρουφιανα...
-Μαλιστα μητερα...της απαντησε και αυτη αρχισε να με πλησιαζει με το ψυχρο της υφος...
Ανασηκωσε τα μαλλια μου ωστε να φαινετε καλυτερα ο λαιμος μου τον οποιο αρχισε να παρατηρει...
Ειδε τις δαγκωνιες και πλησιασε την μυτη της στο μηκος του λαιμου μου ενω αρχιζε να με μυριζει...
YOU ARE READING
Obey Me #READINT2017 #TYS17
VampireΗ Εβελιν ειναι μια 16χρονη κοπελα που ζει μια φυσιολογικη ζωη μεχρι τη στιγμη που αθελα της μπλεκετε στην χειροτερη συμορια του σχολειου της... 4 αγορια...ενας αρχοντας που σπερνει τον τρομο και τον φοβο σε ολους τους ανθρωπους της περιοχης...μια τα...