Εχω ενα παρα πολυ κακο προαισθημα.
Ο Τζοκερ μου ζητησε να τον οδηγησω σπιτι μου για να μιλησει με τον πατερα μου και να τον πεισει να με αφησει να παω στο παρτυ...
Ειπα πως δεν μου αρεσει καθολου αυτη η ιδεα???
Το ειπα αλλα δεν ειναι οτι εχω και πολλα περιθωρια αρνησης...μπορει ανα πασα στιγμη να σκοτωσει καποιον απο εμας.
Φτασαμε σπιτι μου και εβγαλα τα κλειδια απο την τσαντα μου για να ανοιξω.
Αφου ξεκλειδωσα ο Τζοκερ με πλησιασε
-Μεινε εδω. Θα τους μιλησω μονος μου...ειπε και πριν προλαβω να φερω αντιρηση ειχε μπουκαρει σπιτι μου.
Σκατα σκατα σκατα...
Μετα απο περιπου 10 λεπτα βγηκε εξω χαμογελοντας σατανικα.
-Τακτοποιηθηκε το θεμα...ειπε και τον κοιταξα λυπημενα
-Τι τους εκανες???ρωτησα και φανηκε να κατσουφιαζει
-Μια χαρα τα πηγαιναμε μεχρι στιγμης...μην μου το χαλας γιατι ξερεις πως η ζωη των φιλων σου κρεμετε απο μια κλωστη...οποτε για παμε παλι την ερωτηση...
ΠΑΛΙΟ ΓΟΥΡΟΥΝΙ
ΠΑΛΙΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗ
ΠΑΛΙΟ ΜΑΛΑΚΑ
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ
-Τι τους κανατε αρχοντα μου???ρωτησα μεσα απο τα δοντια μου
-Συγγνωμη γλυκια μου αλλα δεν σε ακουσα μηπως θα μπορουσες να επαναλαβεις???ρωτησε και φαινοταν απο το χαμογελο του πως το διασκεδαζε...
Καλαααααα θα γυρισει ο τροχος...
-Τι τους κανατε αρχοντα μου???ρωτησα πιο δυνατα αυτη τη φορα...
-Τιποτα γλυκια μου...δες και μονη σου...ειπε και οι γονεις μου ξεπροβαλαν στην πορτα.
-Μαμα, μπαμπα ολα καλα???ρωτησα και εγνεψαν ενω χαμογελουσαν
-Τι λεγατε τοση ωρα με τον Τζοκερ???ρωτησα και χαμογελασαν
-Απλα μας ελεγε για αυτο το παρτυ...φυσικα να πας γλυκια μου...ελα ομως να ετοιμαστεις δεν μπορεις να πας ετσι...ειδικα αφου θα εχει τοσο ομορφα αγορακια και καλα παιδια πανω απο ολα...ειπε η μαμα μου κοιτωντας τον Τζοκερ και αυτος της χαμογελασε...
-Δηλαδη μου λες πως με αφηνετε να παω σε ενα παρτυ με εναν ασχετο και θελεις να ντυθω και καλα???ρωτησα και εγνεψε...
YOU ARE READING
Obey Me #READINT2017 #TYS17
VampireΗ Εβελιν ειναι μια 16χρονη κοπελα που ζει μια φυσιολογικη ζωη μεχρι τη στιγμη που αθελα της μπλεκετε στην χειροτερη συμορια του σχολειου της... 4 αγορια...ενας αρχοντας που σπερνει τον τρομο και τον φοβο σε ολους τους ανθρωπους της περιοχης...μια τα...