Αντε να δουμε
Με πλησιασε και γονατισε για να ειναι στο υψος του λαιμου μου αφου καθομουν σε καρεκλα
-Εισαι ετοιμη???με ρωτησε καπως στοργικα και περασε μια τουφα μαλλιων πισω απο το αυτι μου.
-Μαλιστα αρχοντα μου...ειπα και χαμογελασε ενω πλησιασε το κεφαλι του στο λαιμο μου...
Η μυτη του αρχισε να ταξιδευει απαλα πανω σε ολο το μηκος του λαιμου μου και κατι μου λεει πως απολαμβανε το αρωμα μου...
Ειχα χαλαρωσει πληρως και ειχα αφεθει στα χερια του οταν ξαφνηκα ενιωσα δυο "βελονες" να καρφωνονται στον λαιμο μου...
Ταραχτηκα και κουνηθηκα...
-Σσσστ ολα ειναι καλα. Εμπιστευσου με...ειπε και εγνεψα ενω ξαναενιωσα τον πονο ο οποιος ολο και ελατονωταν...
Οταν επιτελους σταματησε να πινει απο εμενα σηκωθηκε και μου εφερε μερικες πετσετες για να σκουπισω το αιμα....
-Εισαι καλα??? Με ρωτησε αφου σκουπιστηκα και εγνεψα...
-Περιεργως δεν ηταν και ΤΟΣΟ δυσαρεστο...ειπα και ενα αληθινο χαμογελο εμφανιστηκε στο προσωπο του
-Νομιζω πως ειναι ωρα για υπνο...η οικογενεια μου θα ερθει νωρις και πρεπει να προετοιμαστουμε...ειπε και εγνεψα
-Οπα μισο πως γινεται να βγενετε το πρωι αφου ηστε βρικολακες αρχοντα μου???ρωτησα και γελασε....
-Ξερεις ολα αυτα για τα λαμπιρισματα ή το οτι καιγομαστε ζωντανοι ειναι ψεμματα...ειμαστε απλα ζωντανοι-νεκροι και κοιμομαστε το βραδυ οπως εσεις...ειπε και εγνεψα...
-Ωραια τωρα παμε πανω...ειπε και αρχισε να περπαταει εχοντας εμενα να τον ακολουθω...
Μπηκαμε στο δωματιο και εγω πηρα τις πιτζαμες μου και κατευθυνθηκα προς το μπανιο για να αλλαξω...
-Εβελιν...ακουστηκε να με φωναζει και γυρισα να τον δω...
-Εμενα δεν θα πρεπει να με ντρεπεσε...εαν οι γονεις μου παρατηρησουν κατι τετοιο ειμαστε χαμενοι...και καλυτερα να το συνηθησεις απο τωρα αυτο...δεν υπαρχουν ντροπες αναμεσα στον αρχοντα και την δουλα του...ειπε ενω με ειχε πλησιασει και ειχε ακουμπησει το χερι του στο μαγουλο μου απαλα...
Πριν προλαβω να αντιδρασω ειχε βγαλει την μπλουζα μου και με ειχε αφησει με το σουτιεν...
-Αλλωστε...συνεχισε το παραληρημα του...
-Ειναι λες και σε βλεπω με μαγιο...ακριβως το ιδιο πραγμα...προσθεσε και εγω αφησα μια ανασα και φορεσα το πανω της πιτζαμας μου ενω αρχισα να βγαζω το παντελονι μου φορωντας το κατω της πιτζαμας μου...
YOU ARE READING
Obey Me #READINT2017 #TYS17
VampireΗ Εβελιν ειναι μια 16χρονη κοπελα που ζει μια φυσιολογικη ζωη μεχρι τη στιγμη που αθελα της μπλεκετε στην χειροτερη συμορια του σχολειου της... 4 αγορια...ενας αρχοντας που σπερνει τον τρομο και τον φοβο σε ολους τους ανθρωπους της περιοχης...μια τα...