#1# Master...

5.1K 427 171
                                    

Fuck θα αργησω στο μαθημα. Καλα και αυτη η οδοντιατρος δεν μπορουσε να κανει λιγο πιο γρηγορα? Αφου της ειπα οτι εχω αγγλικα. Τουλαχιστον το φροντηστηριο ειναι κοντα. Προχωρουσα αρκερα γρηγορα στο πεζοδρομιο και προσπερασα αρκετους αργους πεζους οπως και μια γιαγιακα με το π της. Μπροστα μου φανηκε ενα καφε με μια μπαρα στο πεζοδρομια στην οποια καθονταν 4 αγορια. Τα δυο πλατη σε εμενα και τα αλλα τα εβλεπα. Συνεχισα να προχωραω σχετικα γρηγορα αγνωοντας τα μεχρι που περασα απο διπλα τους και ενιωσα κατι κρυο να προσγιωνετε στην μπλουζα μου. Γυρισα και τον αντικρυσα. Τον πιο μαλακα, τον πιο αξεστο, το πιο ψωνια, τον πιο πεφτουλα, τον πιο ηλιθιο "αντρα" (λεμε τωρα) στον κοσμο...εγινα κατακοκκινη απο τα νευρα μου...

-Ουψ...σορρυ...ειπε ψευτικα και αρχισε να χαχανιζει οπως και οι φιλοι του

-Πας καθολου καλα??? Ποσο μαλακας παιζει να εισαι???ρωτησα νευριασμενα και το γελιο τους κοπηκε μαχαιρι.

-Πως τολμας να με αποκαλεις ετσι??? Ξερεις ποιος ειμαι εγω???ρωτησε με νευρο και σηκωθηκε απο το σκαμπο...φιλε ειναι πολυ ψηλος.

-Ναι δυστυχως ξερω ποιος εισαι. Ενας μαλακας που το μονο που ξερει ειναι να εκφοβιζει τους ανθρωπους...

-Δευτερη φορα που με αποκαλεις ετσι...προσεχε γιατι στην τριτη καιγεσε...ειπε και τα ματια του πετουσαν φωτιες...

-Ω ναι λοιπον εισαι μαλα- πηγα να πω οταν δυο χερια βρεθηκαν στο στομα μου και με απετρεψαν...

-Συγχωρεσε την αρχοντα μου...περναει μια πολυ δυσκολη μερα...δεν θα ηθελε με τιποτα να σε προσβαλει ή να σε μιωσει...αλλωστε δεν θα μπορουσε αυτη να μιωσει καποιον σαν εσενα...ακουστηκε η φωνη της Ιωαννας, μιας γνωστης μου που βρεθηκε εκεινη την ωρα εκει.

Ο Τζοκερ χαλαρωσε την σταση του και διπλωσε τα χερια του κατω απο το στηθος του. Χαμογελασε νικητηρια ενω η Ιωαννα ειχε ακομα τα χερια της στο στομα μου αποτρεποντας με απο το να μιλησω...

-Ειναι φιλη σου???την ρωτησε και η Ιωαννα εγνεψε

-Μαλιστα αρχοντα μου...απαντησε και εγω ηθελα να ξερασω...

-Ενταξει εαν γονατισει και μου ζητησει συγγνωμη θα κανω πως αυτο δεν συναιβει ποτε...ειπε και εγω αρχισα να γελαω τρανταχτα...ολοι γυρισαν και με κοιταξαν και επιτελους η Ιωαννα εβγαλε τα χερια της απο πανω μου

-Ε-εγω να γ-γονατισω και να ζητησω σ-συγγνωμη απο εσενα...ο-ουτε σ-στα ονειρα σου...ειπα με δυσκολια μεσα απο τα γελια μου...

Obey Me #READINT2017 #TYS17Where stories live. Discover now