Cześć Nina
Musisz wiedzieć, że masz ogromny talent, którego strasznie Ci zazdroszczę. Nie masz pojęcia, jak bardzo chciałabym być Tobą. To całe ukrywanie się jako Felicity, to musiała być dopiero przygoda. Masz zainteresowania, które rozwijają cię z dnia na dzień. Rodzice mogą być z Ciebie dumni. Jeszcze do tego wszystkiego znalazłaś Gastona, cudowny chłopak. Widzi w Tobie nie tylko cudowną dziewczynę i przyjaciółkę, ale też drugą połowę jego duszy. Dopełniacie się idealnie. Wybacz mi, że zmontowałam ten cały filmik, ale moja zazdrość przekraczała wszelkie granice. Sama nie rozumiem, jak mogłam robić takie rzeczy, ale teraz nie o tym mowa.
Pewnego dnia, kiedy będziesz już dorosła, z gromadką dzieci, przypomnij sobie mnie. Przypomnij te miłe chwile, bo tylko one się liczą. Pamiętaj, że zawsze u boku masz Lunitę, a to ona jest twoją ostoją od problemów. Wasza przyjaźń jest przecudowna. Nie zmarnuj szansy, jaką dało Ci życie, bo ja to zrobiłam i sama widzisz jak się to kończy. Jak się kończy nie okazywanie uczuć i duszenie w sobie emocji, a także ciągła walka z prawdziwym sobą.
Nauczyłaś mnie wielu rzeczy poprzez wpisy na Stylu i Szyku. Dziękuję Ci za to.Pamiętaj, że zawsze będę się wami wszystkimi opiekować tam z góry. Kocham was, najmocniej.
Ambar xx
CZYTASZ
listy ambar smith _ soy luna
Fanfiction°Ambar popełnia samobójstwo i zostawia kilka listów do swoich przyjaciół, a także nieprzyjaciół° [ciut raczek, ale zostawiłam go, bo mam do tej książki sentyment, sorry]