Jazmin

874 122 42
                                    

Witaj Perełko

Dobrze o tym wiesz, że nigdy nie byłam wobec Ciebie szczera. Zwyczajnie chciałam Cię wykorzystać. Byłaś moim oparciem mimo wszystko, bo to Ty mnie nie opuściłaś. Dążyłaś do perfekcji, chciałaś być taka jak ja, a to błąd. Ogromny błąd kochana. Nie rób tego co ja. Pamiętaj, że w życiu nie liczy się tylko moda i styl. Może to według ciebie zabrzmieć prostacko, ale najważniejsze jest to, co człowiek ma w sercu. Nie ciało, ani żadne zwierzchne rzeczy. Zanim zaczniesz kogoś oceniać, poznaj go. Poznaj jego historię, charakter, to czego nie pokazuje na pierwszy rzut oka.
Ktoś kiedyś powiedział, że nic tak nie przeraża człowieka nowoczesnego jak perspektywa istnienia. Wyjdź na świat, nie siedź wciąż za ekranem tabletu, świata mody i sukcesu. Nie pozwalaj innym się ograniczać. Niedługo zapewne znajdziesz kogoś, kto zawładnie twoim sercem. Nie daj się mu ponieść, zwracaj uwagę na każdy szczegół, bo możesz nie zobaczyć tego jak ktoś rozpada się od środka. Z pozoru wygląda szczęśliwie, ale w jego głowie jest totalny chaos i brak zrozumienia. Właśnie tak miałam ja. Nikt nie widział co się ze mną działo, nikt nie mógł mi pomóc.

Chciałabym abyś jedyne czego zaznała w życiu to prawdziwego szczęścia.

Twoja przyjaciółka na całe życie i wraz po nim, Ambar xx

listy ambar smith _ soy luna Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz