26.Bölüm

790 70 41
                                    

Jae Bum: Young Jae, istediğin bir şey var mı? Biz yemek yiyip geleceğiz istiyorsan sana da getirelim.

Jackson: Alexis onu aç bırakmamıştır ;)

Young Jae: Aynen öyle. Siz keyfinize bakın.

Canlı yayını da izledik. O sahnede olamadığım için kendime kızıyorum-_-

Mark: Bir daha ki sahnede hepimiz olacağız.

Yugyeom: Evet, canını sıkma. Tekrar sahnede bayılmandansa evde kalman daha iyi oldu. 

Bayağı yorucuydu.

Alexis: Hepiniz harikaydınız!!! Hele o klip...  Evde durmadığınızdan tepkimi gösteremedim ama gelince hepinizi tek tek mıncıracağım! 

Jackson: Young Jae kıskanmasın ;)

Alexis: Ben onu özel olarak mıncırdım zaten.

Bambam: Fesatlaşmalı mıyım?

Jin Young: Hiç büyümeyeceksin Bambam, değil mi?

Bambam: Ya! 20 yaşındayım ben. Daha ne kadar büyüyeceğim?

Jackson: Sen hep bizim küçük Kunpimook'umuz olarak kalacaksın :D

Alexis: Benim tatlı Bamie'me laf etmeyin bakıyım! ve çabuk gelin.

Young Jae: Ben yetmiyor muyum sana ya? Onlara ne gerek var? Onların yerine de beni mıncır.

Alexis: Hayatım, kalbimde hep Ahgaselik taşıyorum. Engel olamıyorum ne yapayım?

Mark: Düşünsenize diğer fanlarımızında bize karşı böyle emellerinin olduğunu?

Bambam: Bence var. Alexis gibi mıncırmak istediklerine eminim. Hatta daha fazlası :D

Jae Bum: Bambam'in çok hoşuna gitmiş :D

Jackson: Onlar Ahgase. İstediklerini yapabilirler çünkü onlara aitiz.

Young Jae: Kendimi ihanet etmiş gibi hissettim...

Alexis: Bende...

Yugyeom: Ne zaman duyurmayı düşünüyorsunuz?

Alexis: Önce Park Jin Young PD'nimin öğrenmesi lazım.

Jae Bum: Bilmiyor mu daha?

Young Jae: Hayır.

Jin Young: Bence gittiği yere kadar gitsin. Şimdilik açığa çıkarmayın. İlk zamanlarınızda rahat edin. Duyurursanız çok uğraşacaksınız bu durumla.

Alexis: En fazla ne olabilir ki? Dövülme ihtimalim var mıdır? Ahgaselere güveniyorum ama bilemedim...

Jackson: Dövmezler. Benim minik kuşlarım öyle şeyler yapmaz.

Mark: Bence de yapmazlar. Ama seven kadar sevmeyende olacak sizin durumunuzu. Nefret içerikli yorumlara da hazırlıklı olmanız lazım.

Bambam: Boş verin bunları. Sadece DAB yapın!

Alexis: Başladı yine

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alexis: Başladı yine. En iyisi kaçalım...

Young Jae: Kesinlikle...

GOT7+1 | Young Jae TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin