Ne ara gittim ne ara geldim :D
Biraz daha konuşmak istedim kitap hakkında.
Bu kurguyu gerçeğe en yakın şekilde oluşturmaya çalıştım. Kişileri konuştururken kişiliklerini baz alarak yazdım her zaman.
Yugyeom'un abilerine sataşmasını çoğumuz biliriz. Yugyeom'un maknae gibi davranmadığını ve artık hyunglarına cevap vermeye başladığından diğer üyeler çok yakınır. Bunu buraya da yansıtmak için çabaladım.
Bambam'in bakımlı oluşu, giyimine, cildine özen gösterişini yansıtmaya çalıştım.
Mark'ın espri yapıp durmasını biliyorsunuzdur diye düşünüyorum. Çoğu videoda espri yapıp kendi kendine gülen Mark'a çok denk geldim.
Jackson'ın tam bir fırlama olduğunu bilmeyen yok. Her şeye atlar, kendini över fakat bu yaptığı her şey çok tatlı gelir insana. Ayrıca ailesine ve üyelerine fazlasıyla düşkündür.
Jin Young ve Jae Bum'un abilik yapışına diyecek yok. Jin Young annelik, Jae Bum babalık yaparak bu çocukları dize getiriyorlar. Ciddi tavırları, mantıklı kararları olmasa diğer üyelerin çılgınlığıyla baş edilmez.
Young Jae'ye gelirsek, o da fazlasıyla deli dolu ama yeri geldiğinde ciddiyetini de koruyabilen biri gözlemlediğim kadarıyla. Onun hakkında en iyi bilinen şeyin ses, olduğu da ortada. Yanlarında olamasam da tanıyabildiğim kadar yansıttım.
Alexis, sizdiniz, bendim. Özel bir kişi seçmedim. Onun yerine kendini koyabilirdiniz. Açıkçası ben Alexis'i kendim gibi yazdım. Alexis'i tanırsanız beni de tanımanız mümkün.
Hepinize teşekkür ediyorum. Kendinize iyi bakın!
Got7'ı bırakmayın ve onlardan desteklerinizi esirgemeyin. Hepimiz sizi çok seviyoruz!
Shopping Mall şarkısıyla da veda ediyoruz!<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOT7+1 | Young Jae TEXTING
Short StoryGot7 ile yakın arkadaşlıklar kuracak ve yeni bir aşka yelken açacak olan Alexis'in GOT7 KakaoTalk grubuna dahil olmasıyla başlıyor her şey. Keyifli Okumalar dilerim...