Alexis: Neden Linda ile ile konuşuyordun bugün?
Young Jae: Linda mı? Bir şey rica etti.
Alexis: Onunla muhatap olmanı istemiyorum. Hatta göz göze bile gelme!
Young Jae: Sorun ne?
Alexis: O kız pisliğin teki. İstemiyorum konuşmanı.
Young Jae: Bana bir sebep sunar mısın?
Gayet normal davrandı. Ben bir gariplik görmedim.
Hatta geldiğinden beri çok yardımı dokundu bana. Hakkını yiyemem.
Alexis: Ben görüyorum ama! Kızın gözü sende.
Young Jae: Saçmalama Alexis. Kız şirkete daha yeni geldi. Beni ne ara kestirdi gözüne?
Alexis: Sen bir ünlüsün farkında mısın? Kendi ağzıyla söyledi. Bu şirkete gelme sebeplerinden biri de senmişsin. Resmen gözü sende.
Young Jae: Umurumda değil Alexis. O istediği gibi düşünsün.
Niye biz canımızı sıkıyoruz?
Alexis: Neden sadece tamam demiyorsun? Alt tarafı onunla konuşmayacaksın. Yapılması zor bir şey mi istedim senden?!
Young Jae: Sakinleştiğinde konuşalım. Biraz da mantıklı düşünmeni tavsiye ediyorum.
Alexis: O kızla konuşmaya devam ettiğin sürece benimle konuşamayacaksın. Bu kadar!
Young Jae: Alexis? İyi misin sen? Ne demek konuşamam? Sen benim sevgilimsin.
Alexis: Peki o kız neyin? Ben söyleyeceğimi söyledim. Onunla konuşmanı istemiyorum. Onunla konuşursan ben seninle konuşmayacağım. Şu saniyeden itibaren.
Young Jae: Alexis gel şuraya...
İnatçı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOT7+1 | Young Jae TEXTING
Cerita PendekGot7 ile yakın arkadaşlıklar kuracak ve yeni bir aşka yelken açacak olan Alexis'in GOT7 KakaoTalk grubuna dahil olmasıyla başlıyor her şey. Keyifli Okumalar dilerim...