Alexis: Niye bu kadar sessiz bu grup?
Yaşıyor musunuz acaba?
Hepiniz çevrimiçisiniz ve bana yazmıyorsunuz öyle mi?!Yugyeom: Hemen kızma. Fan buluşmasıyla ilgili konuşuyorduk.
Jae Bum: Aynen yoğunuz bu aralar.
Alexis: İyi bari affedeyim sizi.
Bu arada Young jae, nasılsın? Kim yanında Young Jae'nin?
Jackson: Kimse. Evde tek.
Alexis: Tanrım! Hasta birini yalnız başına bırakmak akla mantığa sığıyor mu? Ya tekrar ateşi çıksa bayılsa havale geçirse? Deli misiniz siz?
Young Jae: Ben iyiyim. Niye bu kadar telaş yaptın?
Mark: Kötü hissederse bize söyleyecekti zaten.
Alexis: Endişelendim doğal olarak. Vücut direnci zayıf birisin ve hasta olduğun zaman ağır geçiriyorsun. Yalnız bırakılmamalısın. Söyleseydiniz ben gelirdim.
Jackson: Biz söyleyecektik Young Jae engel oldu.
Young Jae: Hey!
Alexis: Birkaç saat önceki mesele mi yoksa Young Jae?
Bambam: Birkac saat önceki mesele mi? Neymiş o?
Alexis: Young Jae ile konuşmuştuk ondan dolayı...
Jae Bum: Young Jae ile özelden konuşmuşlar işte.
Yugyeom: Omo! Bizden gizli mi konuştunuz? Ne konuştunuz? Özelden mi konuşuyorsunuz artık? Bizden gizliniz saklınız mı var?
Alexis: Saçmalama Yugi! Alt tarafı dün için teşekkür etti.
Young Jae: Her neyse. Sadece uyu ve dinlen Alexis. Ben iyiyim.
Jin Young: Sende yoğunsun diye söylemek istemedi Young Jae. Bugün programın doluydu seninde.
Alexis: Haklısınız. Biraz kestirsem iyi olur. Görüşürüz çocuklar!
ExonunUnicornu ve Misakig7 minnoşlarının hatrına bonus bir bölüm daha atıyorum :D bu da hediyem olsun. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Beni nasıl mutlu ettiğinizi tahmin bile edemezsiniz. 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOT7+1 | Young Jae TEXTING
Historia CortaGot7 ile yakın arkadaşlıklar kuracak ve yeni bir aşka yelken açacak olan Alexis'in GOT7 KakaoTalk grubuna dahil olmasıyla başlıyor her şey. Keyifli Okumalar dilerim...