8.Bölüm

1.2K 121 28
                                    

Mark: Alexis! Sen iyi misin? Bacağını kırdığın doğru mu?!

Jin Young: Alexis, ses ver!

Alexis: Sakin olun ve evet doğru. Kırdım...

Jackson: Nasıl oldu bu?

Yugyeom: Fan buluşması biter bitmez geleceğiz. 

Jin Young: Young Jae yurttaydı o gitsin yanına.

Alexis: Önemli bir şey değil çocuklar. Siz işinize bakın. Ben iyiyim.

Young Jae: Ne!? Tanrım... Bacağımı kırdım ne demek? Neredesin şimdi odanda mı? Bekle geliyorum.

Alexis: Young Jae... gerek yok böyle bir şeye cidden. Ayağa kalkacak halin yok bir de benimle mi uğra- Tanrım! Kapı çalıyor. Ciddi misin?..

Kapıya baksam iyi olacak. On dakikada anca ulaşırım.

Jae Bum: Bir şey olursa haber verirsiniz.

(O günün akşamı)

Jackson, YOUNG JAE'NİN GİZLİ AŞKI grubunu oluşturdu.

Bambam: Bu da ne? Yan yanayken neden grup?

Jackson: Young Jae varken sesli konuşamayız. Sözü Jin Young'a bırakıyorum. Young Jae'ye çaktırmayın.

Mark: Biri anlatsın artık.

Jin Young: Young Jae'nin hoşlandığı kişiyi buldum. Tahminimde yanıldığımı sanmıyorum.

Yugyeom: Yoksa... aklıma gelen kişi mi?

Jae Bum: Hadi söyleyin işte!

Jin Young: Alexis'den hoşlanıyor. Bunu fark edemeyecek kadar aptal olduğumuza inanamıyorum fakat kesinlikle doğru.

Bambam: Bunu beklemiyordum...

Yugyeom: Biliyordum. Düşüncelerimin doğru olduğunu biliyordum. Bende şüpheleniyordum. Bugün bacağını kırdığını öğrenince Young Jae nasıl telaşlandı. 

Mark: Fakat Alexis onu sadece arkadaş olarak görüyor.

Jackson: İşin kötü kısmı da bu zaten. Jin Young ile düşündük. Şunları bir yakınlaştıralım dedik. Tabii önce Young Jae'yi sıkıştıracağız ve bize gerçeği söylemek zorunda kalacağız.

Jae Bum: O nasıl olacak?

Mark: Anlat.

Jackson: Young Jae'ye anladığımızı söyleyeceğiz işte. O da inkar edemeyecek. Ederse söyleyene kadar üstüne gideceğiz. Sonra onu desteklediğimizi ona hissettireceğiz. Daha sonrada ne yapıp edip hep beraber Alexis'in yanına gideceğiz. Young Jae'yi de Alexis ile aynı odaya kilitlemek eğlenceli olacak bence. Bir süre yalnız vakit geçirmeleri bir şeylere sebep olabilir.

Jae Bum: Bu çok çocukça değil mi?

Bambam: Denemekten zarar gelmez, hyung. 

Yugyeom: Hadi yapalım şu işi!

Bölüm atmalara doyamıyorum: Her gün bir sürü bölüm atasım var :D Okuyan herkese teşekkür ediyorum. Görüşmek üzere! :)

Yorumlarınızı da görmek istiyorum lütfen esirgemeyin.:)

En uzun bölümdü bu sanırım :D

GOT7+1 | Young Jae TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin