26.08.2012
"Üzgünüm Conor, bu sefer de olmadı. Hissedemedim."
dedim sakince."Neden" diye soramadan
"Sen iyi birisin ama sanırım ilişkimiz arkadaşlığın ötesine geçemeyecek. Üzgünüm." diye ekledim.
Durumu çabuk kabullenmişti. Onun da sevmediğini hissetmek rahatlatmıştı. çünkü çıkmamız bile bambaşka bir hikayenin parçasıydı. Yani bir nevi onu kullanmıştım. Çantamı aldım ve kafeyi terkettim.
Flashback
31.03.2012Zilin sesini duyduğumda adeta kapıya fırladım.
Selena "Geldiim!" dedi neşeyle.
Sarıldık. Akşam Kids' Choice Awards vardı ve yapacak da bir ton hazırlık. Sel bu konularda hep daha heyecanlı olurdu. Selly aceleyle elindeki paketleri koltuklarımdan birine fırlattı.Heyecanla "Sakın bana elbiseleri aldığını söyleme." dedim.
Sel
"Gördükten sonra şükranlarını sunacaksın." dedi.Önce kendininkini gösterdi. Beyaz bir büstiyerin altına altın renkli uçuş uçuş bir etek vardı. Selena'nın bunu mükemmel taşıyacağından şüphem yoktu.
Sel gülümseyerek "BFF team olmak takım olmayı gerektirir. " dedi.
Bi an bana da aynı şeyi almış olmasından şüphelendim. Sonra şüphelerimin yersiz olduğunu anladım. Bana bir elbise almıştı. Beyaz renkteydi ve oldukça zarif duruyordu. Sel tarzımı biliyordu. Elbiseyi şimden üstümde görebiliyorum.
Sel'e sarıldım ve
"Teşekkürler, bu harika." dedim.Çılgınca "Hadi deneyelim."dedi. Elbiseleri giydik ve You Belong With Me yi mırıldandık.
Selena'nın gözleri adeta parladı ve "Akşam tüm dikkatler üstümüzde olacak ve delice dans edeceğiz." dedi.
Ben de "Biliyorsun,dans en iyi yaptığım şey değil." dedim.
"Söz ver."dedi.
Ben de "Söz." dedim.
"1D de katılacak. Şu an bekarsın. Onlardan birine ne dersin?" dedi.Bunu hiç düşünmemiştim. İlişkilerim genelde yürümüyordu ve insanlardan tepki alıyordum. Üstelik 1000 sevgilim varmış gibi... Dalmıştım. 1D genç ve dinamik bir grup. Şarkılarının birkaçının sözlerini de biliyorum. Ama içlerinden biriyle kendimi hiç yan yana hayal etmemiştim.
Sel "Tamam, bu kadar düşündüğüne göre oldu bu iş." dedi.
Ben de "Hayır, hayır. Bekar olarak mutluyum." dedim.
Sel bana imalı imalı baktı. Akşam bir şeyler yapacağına artık %100 emindim. Akşama kadar Sel'in saçını maşa yapmayla uğraştım. Kendi saçıma ise çok da önem vermedim. Ödülün Starı olmayacaktım zaten. Saçıma hafif şekil verip arkadan topladım. Sonra beraber makyaj yaptık. Kırmızı ruj klasiğimi asla es geçmedim. Total olarak güzel gözüküyorduk. Özel şoförümüz kapıda belirmişti. Arabaya atladık ve yolculuk başladı. Mekana vardığımızda ışıklar gözümü almıştı. Törenin başlamasına 30 dk vardı. Selena erkek arkadaşı Justin de dahil ortamdakilerle kaynaşmayı iyi biliyordu. Ben ise sıkılmaya başlamıştım.
Selena ortalıktan birden kaybolduğunda Justin'le kendimi baş başa buldum."Selena'nın nereye gittiğine dair bir fikrin var mı?" dedim.
Justin hafif dalga geçer gibi bakarak
"One Direction kulisini arıyormuş. Senin için olduğunu söyledi. " dedi.Elimi utandığımı belli ederek alnıma koydum ve
"Ne demek benim için? Sana bu sinsi planlarından bahsetti mi acaba?" dedim.Justin gülümseyerek
"Umarım sadece senin içindir. Söz konusu şu çocuklar olunca kız arkadaşımı kıskanmamak elde değil." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Style
Fanfiction"Ne zaman yıkıldıysak hep geri döndük, çünkü asla modamız geçmiyor."