05.04.2012
Harry ve diğer çocukları görmeyeli tam beş gün olmuştu.
Gelişen çok bir olay yoktu aslında.
Sadece Harry tarafından atılan ve aptalca kendi üstüme alınıp kemdi kendime fanteziler kurduğum bir tweet vardı."Şu an yaşadığım hayata sahip olduğumdan inanılmaz bir şekilde şanslıyım. Bu gün bazı harika insanlarla tanıştım. Ve çok eğlendim. Size çok teşekkür ederim.x"
O insanların arasındaydım sonuçta öyle değil mi?
Evde oturmuş Meredith'i severken diğer yandan da işkerimle meşgul oluyordum ki Selena'dan bir mesaj alana kadar:
"Justin'in villasında havuz partisi yapıyoruz ve net olarak davetlisin. Bahane yok, işin olmadığını da biliyorum."
Pekala evet işim yok ama neden Justin ve Selena'ya üçüncü tekerlek olayım ki?
Ama yapacak daha iyi bi şeyim yoktu sonuçta.
Puantiyeli ve yüksek belli oldukça vintage duran bikinilerimden birini kaptım ve yanımdaki bir çantaya koydum. Havuz partilerinin bir numaralı kuralı su geçirmez makyaj kullanmaktır ve benim her duruma uygun kırmızı bir rujum olduğundan bu oldukça kolay oldu. Saçımı hemen bir atkuyruğu yaptım ve yola koyuldum.
Justin'in villası Los Angeles'taydı. Neyseki aynı eyalet sınırları içerisinde bulunuyorduk. Selena bunu biliyor olmalıydı.
Oraya vardığımda Selena koşarak bana sarıldı ve üstüme bakarak
"Eee hani bikinilerin?" dedi."O yolculuğu o rahatsız şeylerle asla geçirenezdim." dedim çantamdan çıkardıklarımı göstererek.
Sonra içeri geçtim ve onları giyindim. Üstüme de plajlarda giyilen ince elbise tarzı şeylerden aldım. Nisan ayı ne soğuk ne sıcak sayılırdı ama o gin için hava oldukça sıcaktı. Kenardaki soğuk kokteyllerden kapıp hunharca yudumladım. Yolculuklar beni susatıyordu.
Nedense Selena çok yanıma yaklaşmıyor ve yüzüne garip bir sırıtışla ortalarda dolanıyordu. Birkaç kişiye selam verip sonra yine kayboluyordu. Bari Justin etrafta olsaydı diye iç geçirdim. Ortada sap gibi durmak hoşuma gitmemişti üstelik benim gibi bir boya sahipseniz tam manasıyla göze çarpan bir sap oluyorsunuz.Evrene yolladığım sibyalden midir bilinmez Justin önümse belirip
"Selam Taylor!" dedi."Ben de tam gitmek üzereydim." dedim Justin'e sarılırken.
Justin anlamadığını belirten bakışlar atıyordu.
"Selena davet edip sonra ilgilenmiyor da. Belki senledir diye düşünmüştüm ama öyle de değil." dedim.
Justin de o garip yüz ifadesini takınarak
"Şey sanırım Selena sadece çok heyecanlı. Sen de olmalısın." dedi ve omzumu sıvazlayıp gitti.Bu da ne demek oluyor şimdi? Sanki benim üzerime bir oyun oynanıyor ama bu oyundan bir tek benim haberim yokmuş gibi hissediyordum. Selena'yı gördüğüm yerde rehib alıp sorularımı cevaplamasını sağlayacaktım. Girişin oralarda bir yerlerde pusu kurdum ve Selena saatler sonra içeriden çıktığında (artık bronzlaşmıştım) onu çabucak tutup kenara çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Style
Fanfiction"Ne zaman yıkıldıysak hep geri döndük, çünkü asla modamız geçmiyor."