Seni sensiz sevmek de varmış kaderde, seni sensiz yaşatmak da. Bir bilsen sana senden habersiz kaç defa küstüğümü, kendi kendime barıştığımı....
Delilerin yaptıkları daha mantıklı geliyor bana tüm bunlardan. Deliler gibi sevmek sözünün mantığı buradan geliyor sanırım. Bana göre asıl delilik aşık olmaktır. Aklım başıma geldi galiba. Senin beni asla sevmeyeceğinin farkına vardım. Sevecek olan adam şimdiye kadar bu kadar çaba karşısında severdi beni. Benim hayla seni sevmemin de herhangi bir mantığı kalmadı. Biliyorum aşkta mantık aranmaz ama yapabileceğim en doğru şey seni unutmak. Başka çarem yok zaten. Keşke olsa. Hiç aklıma gelmezdi bu kadar çok aşıkken sana, günün birinde seni unutmak isteyeceğim. Mecburum buna. Allah kahretmesin seni unutmaya mecburum. Gençliğim zaman kaybına uğrayacak seni sevmeye devam edersem. Derslerime odaklanamayacağım ve bu sefer kaybeden taraf sen değil ben olacağım. Bu sevdanın oluru kalmadı. Zorlamanın lüzumu yok bu saatten sonra. Yoluma 2 amaçla devam edeceğim. Birincisi derslerim, ikincisi seni unutmak. İnanamıyorum böyle bir şeyi istediğime. Gerçekten inanamıyorum ya. Buraya kadarmış demek her şey. Bu kadar güzel sevmenin sonu böyle olmamalı. Hatta sonu bile olmamalı. Bir güvercinin kanatlarına tutunup gözümü kapatarak uçmak geliyor içimden. Bizi daha doğrusu beni anlatan tablo tam olarak da bu aslında. Sen hayla içimde bir yerlerde uçmaya devam ediyorsun. Kuşun kanadını bıraksam, elimden biri tutmasa kalbim ölür. Ama bu geçici bir ölüm olur. Hayla kanadını tutmaya devam etsem her gün ölecek kalbim. Senin beni sevmediğini, umursamadığını hissettiği her anda ve bir başkasına güldüğünde, baktığında, belkide sevdiğinde ölecek bu kalp. Bir ömür ölmektense birkaç hafta yada birkaç ay ölmeyi tercih ederim. Sen yaşatamıyorsun kalbimi. Tam nabzı atacak diyorum ve ardından yeni bir kalp krizi daha. Seni sevmek yaşamaktan çok ölmekti. Yetmez mi kalbimin öldüğü? Müsaade edersen kalbim yaşamaya devam edecek. Kalbimin en derininde kilitli bir kapının içindesin. Şimdi açtım o kilitleri. Usulca çekilmişim bir köşeye içeriden çıkmanı bekliyorum. Gerçi içimdeki sen de alıştı ya bu kalbi öldürmeye. Çıkmak ister misin kalbimden? Bilemiyorum ama lütfen çık artık kalbimden. Bitsin bu sevda. Bugünlük elveda sana. Seni unutmayı başardığımda da ömürlük elveda diyeceğim......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Katı Farklı Kahve
Chick-LitHer katındaki tadı tatmam,her tadışımdaki artan acıya katlanmam ilk yudumumdaki hazzı arayışımdandı.