Kim Taehyung
Jimin'in söylediklerini kabul ettikten birkaç gün sonra sonunda tekrar hastaneye gelebilmiştim ve Jimin'in odasına doğru yürümeye başladım.
Bir yandan neden bunu kabul ettiğimi düşünürken diğer yandan da o resimlere neden daha dikkatli bakmadığım için kendime lanetler ediyordum.
Jimin'in odasına geldiğimde derin bir nefes alarak kapıyı açtım ve içeri girdim. İçeri girdiğimde yatakta oturan ve yine bir şeyler çizen Jimin'i görmüştüm. Yanına giderek yatağın kenarına oturup ne çizdiğini görmeye çalışacaktım ama beni gördüğünde elindeki defteri kapatarak gülümsemişti. Bu gülümseme ne içindi?
Yutkunarak Jimin'in karşısındaki sandalyeye oturdum ve konuşmaya başladım.
"Ne yapmam gerekiyor?"
Yatağın üzerindeki resimleri çizdiği telli siyah defteri eline alarak ilk sayfayı açtı ve resimi bana gösterdi.
Resimdeki kahverengi saçlı pembe saçlının üzerindeydi ve öpüşüyorlardı, bu bana geçen gün gösterdiği resimdi.
"Her geldiğinde adım adım bu resimleri gerçekleştireceğiz..."
Parmağını resimin üzerine koyarak resimi gösterdi ve devam etti.
"...ve ilk adımımız bu."
Resime bir süre öylece baktıktan sonra bakışlarımı Jimin'e çevirdim.
"Tamam"
Ayağa kalkarak Jimin'in elindeki defteri aldım ve kalktığım sandalyenin üzerine koyarak yatağın üzerine çıktım. Bacaklarımı iki yana açarak Jimin'in üzerine oturmadan sadece ellerimi başının iki yanına koydum ve yavaşça kendimi Jimin'in üzerine bıraktım. Bir süre Jimin'in yüzüne baktıktan sonra dudaklarımızı birleştirerek gözlerimi kapattım ve bir süre öylece kaldıktan sonra öpüşmemiz derinleşmişti. Derin öpüşmemiz devam ederken Jimin'in elleri sırtımdaydı ve odadaki tek ses ise nefeslerimiz ve öpüşürken dudaklarımızdan çıkan sesdi.
Öpüşürken kendimi kaybetmiştim ve ne kadar zaman geçtiğini anlayamamıştım. Zor da olsa kendime gelerek Jimin'le dudaklarımızı ayırdım ve hızla üzerinden kalktım.
"Ben... Ş-şey gitsem iyi olacak, görüşürüz."
Bir şey demesine izin vermeden arkamda nefes nefese ve dolgun dudakları öpüşmekten şişmiş bir Jimin bırakarak odadan çıktım. Siktir onunla öpüşürken zevk almıştım!
Oy ve yorum istiyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Picture¹ // Vmin ✔
FanfictionAkıl hastanesine Jimin'i her ziyarete gittiğimde bana çizdiği resimleri gösteriyordu ve bu resimler uygun resimler değildi. Garip olan şey ise bu resimlerdekiler ikimizdik.