What is!?

10.5K 896 173
                                    

Kim Taehyung

Bir ay olmuştu, tam bir ay. Jimin'in yanına tam bir aydır gidemiyordum.
Korktuğum şey ise Jimin'in daha kötü olmasıydı, kendine zarar vermesi.

Bir aydır biriktirdiğim para beni bir süre idare ederdi. En azından Jimin iyileşene kadar. Bu yüzden lokantanın müdürüyle konuşarak işten çıkmıştım. İşe girerken geçici bir süreliğine çalışacağımı söylediğim için de işten çıkmam zor olmamıştı.

Belimdeki önlüğü çıkararak masanın üzerine bıraktım ve bugünkü paramı da alarak lokantadan çıktım.

Taksi çağırarak kaldırımın kenarında beklemeye başladım ve bir süre sonra taksinin gelmesiyle taksiye bindim. Cebimden sabahtan beri kapalı olan telefonumu çıkararak açma tuşuna bastım ve açılmasını beklemeye başladım.

Birkaç reklam mesajından başka hiçbir şey yoktu ve saate baktığımda ise akşam olmak üzere olduğunu farketmiştim. Telefonumu tekrar cebime koydum ve camdan dışarıyı izlemeye başladım.

Hastaneye geldiğimizde taksiden inerek hastaneye doğru yürümeye başladım. Hastaneye girdiğimde ve Jimin'in odasına doğru yürümeye başladığımda heyecanlanmam normal miydi?

Jimin'in odasının kapısına geldiğimde derin bir nefes alarak içeri girdim ve yatağın üzerinde yine deftere bir şeyler çizen Jimin'i gördüm. Yüzü ifadesiz ve kaşları hafifçe çatılmıştı. Resme o kadar dalmış olmalıydı ki geldiğimi bile farketmemişti.

Geldiğimi farketmemesinden yararlanarak Jimin'e doğru yürümeye başladım ve çizdiği resime bakmaya çalıştım. Gördüğüm şey ise gözlerimin sonuna kadar açılmasına neden olmuştu...









Sizce o resimde ne var? Tahminlerinizi alıyım :))) ehehe jfdljdldkdldkd

Ve yb biraz geç geldiği için yarın veya bu akşam bir bölüm daha atacağım :)

Picture¹ // Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin