Kim Taehyung
Hastaneye geldiğimde başımı yukarı kaldırarak büyük olan binaya baktım. Bu akıl hastanesine üvey kardeşim olan Jimin'i ziyarete geliyordum.
Babam ve onun annesi onu bu hastaneye yatırmışlardı. Bana ise sadece buna ihtiyacı olduğunu ve onu bir süre onu görmemem gerektiğini söylemişlerdi. Jimin iki aydır burda kalıyordu ve ben ise ailemi dinlemeyip her hafta gizli gizli onu ziyarete geliyordum.
Elimdeki kutuyla hastaneye girdim ve danışmadan ziyaret için izin aldıktan sonra Jimin'in odasına doğru yürümeye başladım.
Odaya geldiğimde elimdeki kutuyu kolumun altına alarak kapıyı tıklattım ve gülümseyerek içeri girdim. Yine yatağında oturmuş resim çiziyordu.
Odaya girdiğimde bakışları bi an elimdeki kutuya kaysa da daha sonra yine resim çizdiği deftere dönmüştü.
Yatağın yanındaki sandalyeye oturarak elimdeki kutuyu yere bıraktım ve karşımdaki pembe saçlı ve açık mavi çizgili bol bir gömlek giyen bedene baktım.
"Jimin... Sana bir şeyler getirdim."
Yerdeki kutuyu açtığımda o hala deftere bir şeyler çiziyordu ama ben yine de kutuyu açarak içinden bir kitap çıkardım ve kitabı havaya kaldırarak ve gülümseyerek konuşmaya başladım.
"Bak bu senin en sevdiğin kitap, burdayken canın sıkıldığında okursun."
Daha sonra kitabı tekrar kutuya koyarak bu sefer de küçük bir top çıkardım ve onu da havaya kaldırarak Jimin'e gösterdim ama o bana bakmıyordu bile.
Pes ederek topu tekrar kutuya koydum ve omuzlarımı düşürerek konuştum.
"Jimin neyin var? Neden beni dinlemiyorsun? Yine o resimleri çiziyorsun değil mi?"
Gözlerini defterden ayırmadan konuştu.
"Evet"
Sandalyeden kalkarak yatağa onun yanına oturdum ve bana çizdiği resimi gösterdi.
Akıl hastanesine Jimin'i her ziyarete gittiğimde bana çizdiği resimleri gösteriyordu ve bu resimler uygun resimler değildi. Garip olan şey ise bu resimlerdekiler ikimizdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Picture¹ // Vmin ✔
Fiksi PenggemarAkıl hastanesine Jimin'i her ziyarete gittiğimde bana çizdiği resimleri gösteriyordu ve bu resimler uygun resimler değildi. Garip olan şey ise bu resimlerdekiler ikimizdik.