Kim Taehyung
Jimin'le bir süre sohbet etmiştik ve onunla sohbet etmeyi ne kadar özlediğimi farketmiştim. Jimin ilaçlarını alırken saate baktığımda akşam olmak üzere olduğunu görmüştüm ve hala resimi görememiştim. Umarım kısa sürecek ve beni tahrik etmeyecek bir resimdir, çünkü bu saatte hiç kendimi rahatlatacak halim yoktu...
"İyi akşamlar bayım."
Hemşirenin beni selamlayarak odadan çıkmasıyla Jimin'e bakmaya başladım ve yataktan kalkarak defterini çıkarıyordu.
Yatağa oturarak defteri açıp sayfalarını çevirmeye başladığında ben de onu izlemeye başladım ve bir sayfada durduğunda bakışlarım deftere yönelmişti.
Ne olduğunu görmek için ayağa kalktığımda Jimin'in defteri bir anda kendisine çekmesiyle kaşlarımı çattım.
"Gerçekten görmek istediğine emin misin?"
Tabii ki de emindim. En fazla ne olabilirdi ki? Bu yaşıma kadar onlarca porno izledim Jimin'in çizdiği bir resimden mi tiksinecektim.
"Evet Jimin."
Jimin dudağını dişlerken göz devirmiştim ve Jimin'in elindeki defteri alarak resime baktım.
Ne..?
Ben resimi incelerken Jimin bana bakmıyor ve başka yöne bakarak elleriyle oynuyordu. Utanıyordu.
Resime tekrar baktığımda resime hala bir anlam verememiştim. Ne yapacaktık? Resimde kimin olduğu belli olmayan bir penis vardı. Bir insanın belinden aşağısını çizmişti. Kimdi bu? Kesinlikle Jimin değildi çünkü bu resimdeki penis Jimin'inkinin en az üç katıydı. Siktir! Bu penis Jimin'in değilse benim penisim olmalıydı.
Ağzım şaşkınlıkla aralanırken bakışlarımı yanımdaki Jimin'e çevirdim, hâlâ başka yöne bakıyordu.
"Jimin..."
Bakışlarını hâlâ başka yönden çevirmiyordu ve gözlerimi kapatarak derin bir nefes aldıktan sonra defteri yatağa bırakmıştım.
"Jimin bana bak."
Jimin bana baktıktan hemen sonra bakışlarını kaçırmaya başlamıştı. İlk defa bir resimde utanıyordu. Neydi bu resim?
"Bunun anlamı ne?"
"Şey Taehyung aslında geç oldu, gitmelisin bence. Yarın yapsak olur mu?"
Bu siktiğimin resimi ne anlatıyordu da Jimin bu kadar utanıyordu? Resimde Jimin bile yoktu. Sadece bir peni- Siktir!
Ehem ehem
Azcık meraklandırıyım dedim ama büyük ihtimalle herkes ne olduğunu anlamıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Picture¹ // Vmin ✔
FanfictionAkıl hastanesine Jimin'i her ziyarete gittiğimde bana çizdiği resimleri gösteriyordu ve bu resimler uygun resimler değildi. Garip olan şey ise bu resimlerdekiler ikimizdik.