Fuck?

10.5K 777 209
                                    

Kim Taehyung

Dün olanlardan sonra tüm gece uyumamıştım ve şimdi de Jimin'in yanına gitmek için evden çıkıyordum.

Taksiyi çağırdıktan sonra taksinin gelmesini beklemeye başladım. On dakikanın sonunda gelen taksiyle, taksiciye hastanenin adresini söyleyerek taksiye bindim.

Camdan dışarıyı izlerken düşündüğüm tek şey neden Jimin'in teklifini kabul ederek bu oyunu sürdürüyor olduğumdu. Aramızda herhangi  bir kan bağı olmasa da onu kardeşim olarak görüyordum, birlikte çok zaman geçirmiştik. Ama neden o şimdi bize bunları yaşatıyordu? Neden onu arzulamamı sağlıyordu?

"Geldik efendim."

Taksicinin sesiyle düşüncelerimden kurtulup ücreti ödedim ve taksiden inerek hastaneye girdim.

Jimin'in odasının kapısına geldiğimde odadan çıkan hemşireyi selamlayarak içeri girdim.

Yatakta yatan ve boş boş tavanı izleyen Jimin'i gördüğümde kendimi belli etmek için yalancı bir öksürük sesi çıkardım ve yüzüne bir gülümseme yerleşirken gözlerini tavandan ayırarak bana çevirdi.

"Hoşgeldin."

Gülümseyerek cevapladığımda yataktan kalkarak yatağım ucuna oturdu ve benim de oturmamı beklediğini anladığımda ben de karşısındaki sandalyeye oturdum.

"Nasılsın?"

"Çok iyi, sen?"

"İyiyim."

"O zaman, sıradaki resim için gerekli olan bir şey var, markete gidip alabilir misin?"






:')

Picture¹ // Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin