Kim Taehyung
Jimin'in çizdiği resme bakarken yutkunmuştum ve Jimin beni farkederek defteri hızla kapattı. Jimin... Jimin'in çizdiği resimde kanlar vardı. Ne yani? Benden ona zarar vermemi mı isteyecekti? Siktir ben başka bir şey beklerken neden böyle bir şey çiziyordu!?
"Jimin..."
"Hoşgeldin Taehyung-ah"
Jimin şaşırmıştı. Gülümseyerek konuşmasıyla ve kollarını boynuma dolamasıyla şaşkınlığımdan dolayı tepki vermedim ve ona sarılmadım, sadece yatağın üzerindeki deftere gözlerimi dikerek gözlerimi defterden ayırmıyordum. O resimi neden çizdiğini öğrenmeliydim.
"Uzun zamandır gelemiyordum, özür dilerim. Ama bundan sonra her gün geleceğim."
Gülümsediğimde o da gülümseyerek
dudaklarıma kapandı ve onu itmeyerek karşılık verdim. Ona nasıl karşı çıkabilirdim ki?Kollarını boynuma dolamasıyla bacaklarını da belime dolamasını sağlayarak yatağa yaklaştım ve Jimin'i yatağa bırakarak üzerindeyken onu öpmeye devam ettim.
Gözlerimi açtığımda Jimin gözlerini kapatmış bir şekilde öpüşüme karşılık veriyordu ve resime daha iyi bakmak için Jimin'in başının yanındaki deftere uzanarak kapağını açtım. Sayfaları çevirerek en son sayfaya geldim ve gördüğüm şeyle nefes alış verişlerim hızlanmıştı.
Jimin'in çizdiği resimde kahverengi saçlının penisi pembe saçlının içindeydi ve deliğinden kan geliyordu. Benden onu kanayana kadar becermemi mi isteyecekti? Ah cidden!
Defteri kapattıktan sonra tekrar gözlerimi kapattım ve Jimin'in dudaklarından ayrıldım.
"Bana karşılık verdin Taehyung."
"Sana karşılık verdim Jimin."
İkimizde gülümsedik ve Jimin ben hala üzerindeyken kollarını boynuma doladı. Ona alışıyordum ve bu beni korkutuyordu. Ona olan duygularım her ne kadar kardeşlik duygusu olsa da onu arzuluyordum. Hem de çok. Bu yüzden ise onunla bu oyuna devam edecektim ve iyileşecekti.
"Evet Park Jimin, sıradaki adım ne?"
Evet tamam yeter bu kadar ekşın şimdi resimleri uygulamaya devam etsinler değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Picture¹ // Vmin ✔
FanfictionAkıl hastanesine Jimin'i her ziyarete gittiğimde bana çizdiği resimleri gösteriyordu ve bu resimler uygun resimler değildi. Garip olan şey ise bu resimlerdekiler ikimizdik.