Fuck. |M|

13.7K 787 503
                                    

Kim Taehyung

"O zaman, sıradaki resim için gerekli olan bir şey var, markete gidip alabilir misin?"

Dediği şeyle kaşlarımı çatmıştım, ne isteyecekti?

"Ne alacağım?"

Gülümsedi ve defterini çıkararak bir kaç sayfa çevirdi. Bir sayfa da durduktan sonra da resimi bana gösterdi ve işte o zaman ne isteyeceğini anlamıştım.

Sonunda beklediğim şeye gelmiştik, ve bir an önce bunu istiyordum.

"Prezervatif mi alacağım?"

"Evet."

Yüzümde istemeden bir gülümseme oluşmuştu.

Oturduğum sandalyeden kalkarak Jimin bana bakarken konuştum.

"Gelirken hastanenin yakınlarında bir market görmüştüm, alıp geleceğim."

Başını salladığında arkamı dönerek kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı açacakken durup arkamı dönerek Jimin'e doğru yürümeye başladım ve çenesini tutarak dudaklarımızı birleştirdim.

"Çabuk gel."

Elim hala çenesindeyken ve yüzlerimiz birbirine hâlâ yakınken gülümsedim.

"Geleceğim."

*****************

Markete girdikten sonra prezervatiflerin bulunduğu rafı aramaya başlamış ve kısa bir arayıştan sonra da bulmuştum.

Bir raf dolusu prezervatife bakarken hangisini almam gerektiğine karar veremiyordum. Neden bu sikik şeyin bu kadar çok çeşidi vardı ki!?

Birkaç tanesini alarak üzerini okumuş ve en sonunda hepsinden de almaya karar vererek hepsinden de birer tane alarak kasaya yönelmiştim.

Aldıklarımın parasını ödedikten sonra marketten çıkarak hastaneye doğru yürümeye başladım. Neyse ki market hastanenin yakınındaydı.

Hastaneye geldiğimde aklıma gelen şeyle büyük bir 'siktir' çekmiştim. Hastanedeydik, nasıl sevişebilirdik ki?

Tüm hayallerim yıkılmışken aklıma hizmetlinin gelmesiyle hizmetliyi aramaya başladım ve yerleri silen hizmetliyi görünce elimdeki prezervatiflerin bulunduğu poşeti cebime tıkarak hizmetlinin yanına doğru yürümeye başladım. Hizmetliden anahtarı isteyerek kapıyı kilitleyebilirdim ve sessiz olmaya çalışırdık. Evet evet, sessiz olabilirdik.
"Şey afedersiniz, sizden bir şey rica edebilir miyim?"

"Tabii ki, buyrun?"

"Şey benim kardeşim burada kalıyor ve bazı sorunları var, kapının kilitlenmesi gerekiyor yoksa rahatsız oluyor ve kriz geçiriyor. Odasının anahtarını sizden almam gerekiyor."

"Doktoruna sormam lazım bayım."

"Hayır hayır, doktorunun haberi var, işi olduğu için anahtarı benim almamı istedi."

Hizmetlinin bir süre bana baktıktan sonra cebinden bir sürü anahtarın olduğu anahtarlığı çıkarmasıyla gülümseyerek teşekkür ettim ve anahtarları aldım. Neden kapıların üstünde anahtarları bırakmıyorlardı ki? Ah burası bir akıl hastanesi Taehyung, hepsi birer hasta. Tabi Jimin hariç... Sonuçta o hasta değildi, bana hastaydı. (Amk usksbsksnoajd)

Jimin'in odasının kapısına geldiğimde içeri girerek ardımdan da kapıyı kilitledim ve anahtarları masanın üzerine bırakarak yatakta oturan Jimin'in karşısında dikilmeye başladım.

Gülümseyerek cebimden çıkardığım poşeti sallarken Jimin'in gözleri büyümüştü.

"Neden bu kadar çok aldın?"

"Çok çeşidi vardı ben de hangisini seveceğini bilmediğim için hepsinden de aldım."

"Sanki her gün birisiyle sevişiyorum, nerden bilebilirim ben çeşitlerini, rastgele bir tane alsaydın."

Göz devirerek konuştuğunda sabırsızlığımı belli etmemeye çalışarak konuştum.

"Ah aldım işte her neyse, fazla vaktim yok bir an önce yapalım şu şeyi."

"Soyunman gerekiyor."

"Sen soymak ister misin?"

Gözleri büyürken gülümsedim ve yatağa yaklaşarak dudaklarına kapandım. Öpüşürken de soyunabilirdik.

Bir süre ben onu öptükten sonra o da öpüşlerime karşılık vermişti ve derin bir öpüşme başlatmıştık. Dudaklarımızın birbirini öperken çıkardığı ses odada yankılanırken eli enseme giderek saçlarımı çekmeye başlamıştı. Ellerim tişörtünün içinde, uzun zamandır arzuladığım vücudunda, gezinirken boynuna inerek öpücükler bırakmaya başlamıştım.

"Hızlanabilir miyim?"

Şehvetle bakan gözlerimi Jimin'in gözlerine diktiğimde başını sallamıştı ve üzerimdeki tişörtümü çıkardıktan sonra onunkini de çıkardım. Pantolonlarımızı da çıkardıktan sonra ikimiz de tamamen çıplak kalmıştık ve Jimin'in yatakta dizlerinin üzerinde oturmasıyla yataktan kalkarak Jimin'in yapacaklarını izlemeye başladım.

Penisime bakarak ellerini belime yerleştirmiş ve penisimi ağzına almıştı. Ağzının sıcaklığıyla boğuk bir inleme bıraktığımda birinin bizi duymasını istemediğim için dudağımı ısırarak inlemelerimi engellemeye çalıştım.

Penisimi küçük elleriyle sararak birkaç kez çektikten sonra tekrar ağzına aldı ve ellerimi onun saçlarına atarak alnına düşen pembe saçlarını geriye doğru atarak onu izlemeye devam ettim.

Penisimi ağzından çıkardığında bedenini yatağa yatırarak poşetteki paketlerden birisini alarak paketi açtım ve içindeki naylonsu şeyi penisime geçirdim. Küçük elleriyle küçük penisini çeken Jimin'e bakarak bacaklarını ayırdım ve parmaklarımı ıslatması için ağzına yönelttim. Parmaklarımı birkaç saniye emmesinden sonra ağzından çekerek küçük pembe delikte gezdirmeye başladım. Jimin altımda derin nefesler alırken ve o küçük deliğini kasarken dudağımı ısırdım ve parmağımı yavaşça içine yolladım. Deliği daha fazla kasılırken ikinci parmağımı da yollayarak deliğin genişlemesini sağladım.

Parmaklarımı çıkarıp oluşan boşluğa penisimin ucunu konumlandırarak Jimin'in bacakları iki yana açılmışken kendimi yavaşça içine doğru ittim ve Jimin'in ağzından bir inleme kaçarken elimle ağzını kapatarak kendimi geriye doğru çekip tekrar içine itmeye devam ettim. İnlemeleri ağzındaki elim yüzünden boğuk çıkarken elimi ağzından çekerek dudaklarına kapandım.

İnlemeleri kesildiğinde pozisyon değiştirerek o önümde dirseklerinin üzerinde dururken içine girip çıkmaya devam ediyordum.

Yorgunluktan terleyen bedenlerimiz birbirine çarparken Jimin'in sırtına bıraktığım öpücükler daha fazla zevk almasına neden oluyordu.

Bedenimi yatağa bıraktığımda kucağıma yerleşen Jimin, penisimi içine alarak deliğini doldurmuş ve zıplamalarıyla seksimizi daha ateşli bir hale getirmişti. Jimin zıplamaya devam ederken penisini elime alarak çekmeye başlamıştım ve göğsüme boşaldığında bedenini altıma alarak içine birkaç kez daha girip çıktıktan sonra penisimdeki prezervatifi çıkararak Jimin'in karnına boşalmıştım. Alınlarımızı birbirine yasladığımda dudaklarına küçük ama derin bir öpücük bırakarak geri çekildim ve ellerim kalçasındayken konuştum.

"Bence diğer prezervatifleri de denemeliyiz."











Sakin olun final değil,
Son 2-3 bölüm kaldı, en kısa zamanda yazıp bu fici bitirmeyi planlıyorum.

Ramazandan önce smutu yazdım, mutluyum jdksjpsjdkffsp

Pek içime sinen bir smut olmadı ama umarım beğenmişsinizdir.

Picture¹ // Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin