phone call

25 0 0
                                    

Pov Rose
het is een week later. Ik mus Harry verschrikkelijk. Mijn mobiel heb ik in frustratie tegen de muur gegooid wat niet heel slim was. Ik heb mijn nieuwe nummer al naar de jongens gestuurd maar alleen Harry heeft nog niet gebeld, wat ik vreemd vind. Ik heb me volledig afgesloten van iedereen. Ik heb deze week maar twee keer kunnen bellen met Harry. Ik moet zijn stem weer horen. "Rose, we gaan eten" hoor ik mijn moeder roepen. Ooit gehoord van het liedje 'its just a fake smile'? Dat is namelijk precies wat ik doe. Ik loop naar beneden met een fake smile en ga fake vrolijk aan tafel zitten. Alles wat ik doe is fake maar anders krijg ik constant vragen naar me toe geslingerd en daar heb ik geen zin in. Dan hoor ik mijn mobiel overgaan. "Mag ik please opnemen?" Vraag ik mijn ouders. Ik wacht niet op antwoord en loop met mijn mobiel naar mijn kamer. Niall belt me....
N: hey Rose. I need to talk with you!
R: heey Ni. Whats wrong?
N: it Harry. He is angry on himself that he left you.
R: yes I'm sad to but I don't see a problem.
N: the problem with Harry is that if he is angry on himself than he goes to the club and if he come home he is always drunk.
R: my god. Can I talk to him? He hasn't my new number yet.
N: yea, wait a second.
Ik wacht een paar minuten. Waarom zou Harry zoiets doen. Het is niet zijn schuld dat het management hem belde. Dan krijg ik een gebroken Harry aan de telefoon.
R:hey Harry.
H:hey Rose.
Ik hoor gewoon door de telefoon dat hij bijna moet huilen.
R: whats wrong Harry? Why are you so broken?
H: what do you think! I leaved from our date. And that's my fault. If I wasn't famous I could stay.
R: if you wasn't famous you didn't came to the netherlands. Its your dream to be famous and look at you. You have make it all! And it wasn't you fault but it was the management.
H: if you think that it's not my fault, why did you changed your phonenumber?
R: because I was angry on myself for letting you go. I smashed my phone to the wall and that was how my phone died.
H: what is your new number than?
R:06********
H: thanks. But i have to go now
R: stay stong
Nu heb ik Harry de moed in gepraat maar voor mezelf is het nog de vraag hoelang ik dat 'stay stong' volhoud. Ik nen gebroken van binnen. Ik zet de radio in de stallen aan en besluit de zadelkamer op te ruimen. *en hier is one direction met you and I!* dan hoor ik de bekende stem van Harry op de radio. Ik mis hem zo erg. Het doet gewoon pijn. "Hey Rose, wat is er?" Vraagt Lisa als ze me ziet. Lisa heeft haar paard bij ons staan en is een van mijn beste vriendinnen. "Het is niks. Gewoon iemand missen die aan de andere kant van de zee zit" leg ik haar uit. "Dat is helemaal niet niks. Het is die Harry hè? Misschien moet je hem eens opzoeken en verrassen." Reageerd ze. Ik knik lichtjes.ik bedank Lisa  voor haar steun en ga dan weer verder met opruimen. Ondertussen is het al weer half 10 savonds als ik klaar ben. Ik besluit een douche te nemen en daarna maar naar bed

11 Days without youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu