the plan

13 0 0
                                    

Pov Harry
ik word wakker met Rose in mijn armen. Ze is zo cute! Ik blijf een tijdje staren tot ze beweegt. "Goodmorning babe" glimlach ik. "Goodmorning to curly!" Antwoord ze met haar -oh zo sexy- ochtendstem. Ik grinnik. "I'm going to miss this when I go back to the netherlands tomorrow." Zegt ze zacht. Tuurlijk is ze verdrietig. Alleen ze kent mijn plan nog niet. Harry Styles fixt alles. Eigenlijk niet maaar laat mij. "Me to" antwoord ik. "PEOPLE FOOD!". Met die zin komt Niall de kamer binnen stormen. "GO TO THE KITCHEN" roept Rose terug. "LIAM SAID THAT I ONLY CAN GET FOOD I ALL PEOPLE ARE DOWNSTAIRS AT THE TABLE!!!" Schreeuwt Niall weer terug. Woehoe day direction heeft een nieuwe manier gevonden om ons optijd uit bed te krijgen. Niall is ondertussen verdwenen in de kamer van Louis. Ik zoen Rose nog snel voor ik uit bed stap. "We're going to the studio today, do you want to come with us or are you gonna do something with the other girls?" Vraag ik haar. "Where do you see girls?" Vraagt ze met een vreemd gezicht. "I can call the girls from Little mix and eleaunor and Sophie?" Ze knikt. Ik stuur snel een berichtje naar alle meiden van de Squad groep. Na het eten gaan wij naar de studio en Rose heeft afgesproken bij Perrie.

*tijdsprong na opnames enz. bij de studio*
Ik zit bij Paul en Simon in een van de kantoren hier om het plan te bespreken. Ik hoop dat het gaat lukken want ik wil haar geen jaar missen. "Do you listen Harry?" Haalt Simon me uit mijn gedachten. "No sorry" zeg ik en ik probeer mijn aanddacht verder op hem te houden. "I said. We have called her parents. They liked the plan. No we only have to ask the ........ if he can an wants it to do!" (Grote spanning hier.... wie is hij😂😆😊) ik knik. Simon zegt dat ik naar huis kan gaan dus ik ga. Thuis tref ik een briefje aan op de keuken tafel.
Guys I have a sleepover with the girls. I'll see you tomorrow. I leave tomorrow at 12 so we have the whole morning!
Bye bye. See you later, alligator (idk if you write that at this way)
Ik grinnik. Dan moeten wij maar een avondje houden zonder de meiden. "Boy's we're going to watch a movie. Wich one??" Zeg ik tegen iedereen die met zijn mobiel zit te kloten in de woonkamer. Na een lange discussie over toy story of hoe tem je een draak. Wordt het uiteindelijk the 100 (beste netflix serie buiten sherlock!) Echt heel iets anders maar never mind.
-----------------------------------------------------
Niet een heel lang deel vandaag. Ben een beetje sad. Een van onze paarden (zie media voor een foto van deze lieverd) is vandag verkocht na 4 jaar van leuke, grappige en gezellige momenten. We waren allemaal te groot geworden. We krijgen wel een grotere pony maar ja, je kunt niet alles houden. Ik ga hem alleen ontzettend missen😭😭💕

11 Days without youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu