shopping and a new friend

27 1 0
                                    

Pov Rose
ik word wakker van geschreeuw. "NIALL DON'T TOUCH MY CARROTS!!!" Hoor ik Louis schreeuwen. Volgens mij liepen/renden ze net voor mijn kamer langs want ze waren heel luidruchtig. "BUT IT'S THE ONLY FOOD IN OUR HOUSE!!" roept Niall nu terug. Ze staan serieus voor deur ofzo. "PEOPLE! HERE IS SOMEONE WHO WANT TO SLEEP AND IF YOU DON'T STOP ANOYING ME I GO ON THE FIRST PLANE TO THE NETHERLANDS!" Schreeuw ik. Meteen wordt het stil.  Ik hoor sorry vanaf de andere kant van de deur komen en een paar minuten later wordt er aangeklopt. Het is Harry. "Are you really going back because of Niall and Louis?" Vraagt hij zacht. "Ofcourse not. I don't let you alone with this idiots. And I have a week before I need to go back. Today Lisa is gonna pick up thunder. He needs to go back home!" Leg ik uit. Ondertussen is Harry naast ne gaan zitten. Hij knikt. "I'm going to thunder. Do you want to go with me?" Vraag ik hem. "Yea. It's my garage so I can go in it when i want!" Grinnikt hij. Ij lach ook. Samen lopen we naar de garage. Ik heb jem echt gemist. Al waren het maar 11 dagen.  Thunder staat lekker te eten als we aankomen. Ik loop naar hem toe en geef hem een kusje op zijn neus "cutie" zeg ik tegen hem als ik hem een knuffel geef. "Hey don't you forget someone?" Harry staat met puppyogen naar me te kijken. "Awh. Are you cute to. I tought you were the badass here!" Daag ik hem uit terwijl ik naar hem toe loop en een kusje op zijn neus druk. Ik draai me om zodat ik weer naar thunder kan lopen maar ik word bij mijn pols vastgepakt. "Don't do that"fluisterd hij in mijn oor. zijn adem is te voelen in mijn nek en ik krijg er rillingen van. Hij draait me om en ik verdrink in zijn prachtige groene ogen. Langzaam voel ik zijn zachte lippen op de mijne. Dit heb ik het meest gemist. We trekjen terug en ik hoor allemaal gejuich vanaf de deur. De jongens en Lisa staan in de deuropening. Ik lach. "How long do you stand there?" Grinnik ik. "Long enough!" Zegt Niall grijnzend terug. "Jullie zijn zo schattig samen. Heeft hij je al gevraagd?" Vraagt Lisa aan mij. Geluk dat niemand behalve wij nederlands kan verstaan. Ik schus mijn hoofd als antwoord en begin te lachen. Nu staan de jongens met een heel raar gezicht te kijken. "Haha you can't understand us and your faces are amazing!" Hik ik. Iedereen haalt zijn schouders op en Lisa lacht ook. "Weird people!" Zegt Louis terwijl hij met zijn hoofd schud. "Look into the mirror!" Kaats ik terug. "Already did this morning!" Merkt Louis op. "Than look better" reageer ik. Niall en Liam zijn ondertussen al hoofdschuddend weggelopen. Louis en Harry lopen achter hen aan. Samen met Lisa maak ik thunder klaar voor vertrek. "Sow... dus jij en Harry hè?" Vraagt ze. Ik bloos "er is niks tussen ons... maar hij heeft me wel op een date gevraagd voor vanavond". Lisa begint helemaal te stuiteren. "De vlucht vertrekt over een uur dus we gaan nu eerst shoppen!" Roept ze hyper. Ik grinnik. Ze gedraagd zich soms echt als een hyper konijn. "Oke laten we dan met thunder gaan. We kunnen rijden door Londen. Dat is wat ik altijd al heb willen doen!" Roep ik. Ik loop naar de woonkamer om te vertellen dat we even weg zijn. De jongens zitten samen op de bank fifa te spelen. "People. I go with Lisa shopping." Roep ik. Ik hoor wat gemompelde ja's en ik besluit toch maar een briefje op de koelkast te hangen.
Hey squad crazy people!
I'm shopping with Lisa. We're riding on thunder into Londen. See you soon
Bye: Rose and Lisa
waarschijnlijk hebben ze me toch niet gehoord want ze spelen te geconcentreerd fifa. "Lets go" roep ik naar Lisa en w ik ga achter haar op thunder zitten. "Laten we eerst starbucks halen!" Zegt ze. Ik stem in en we rijden naar de starbucks. Lisa besteld en ik blijf buiten wachten bij thunder. Je weet maar nooit wat mensen in de stad zullen doen als er opeens en loslopend paard voorbij komt. Er komt een groepje kinderen met begeleiders aanlopen. "Hello. May we ask you a question?" Vraagt een van de meisjes die als begeleider mee is. Ze lijkt van ongeveer mijn leeftijd. "Ja tuurlijk" zeg ik. "Yes ofcourse... sorry i'm dutch" verbeter ik mezelf snel. "Echt ik ook!" Roept ze. "Mogen de kinderen ke paard aaien. Ze zijn van basisschool happily en normaal zien ze nooit paarden." Vraagt ze. Ik knik en de kinderen beginnen thunder te knuffelen en te aaien. Lisa komt buiten met ons drinken en kijkt me vreemd aan als ze de kinderen ziet. "We hebben fans." Grinnik ik. "Nice" zegt lisa die me de starbucks beker aangeeft. "Ik ben Rose trouwens" zeg ik tegen het nederlandse meisje. "Ik ben Sophie" zegt ze. "YEAY.. NEDERLANDSE SQUAD!!" Roept Lisa. We geven elkaar een high five en wisselen telefoonnummers uit met Sophie. "we gotta go now. We need to shop for Rose's date tonight" deelt Lisa mee. "Oow...wie is het? Is hij knap? Komt hij uit Londen?" Roept Sophie opgewonden. " ken je on direction? Its Harry Styles!" Fluister ik. "Ik ken ze niet maar ik zal mijn vriend internet wel even vragen. Veel plezier nog!" Roept ze. De kinderen laten thunder los en wij gaan weer verder. We komen langs bijna alle winkels maar ik heb nog nils moois gevonden. Dan opeens sleurt Lisa me een winkel in waarvan ik de naam niet heb gelezen. Tgunder blijft mooi voor de ingang staan. Ik sta verbaasd te kijken hoe snel Lisa kleding hweft gevonden en ze duwt me meteen een pashokje in. Het is een prachtig donkerrood jurkje. (Zie media) ik trek het aan en ook de bijpassende schoenen. Als ik klaar ben loop ik naar Lisa. "Wow" zegt ze. "Zal ik deze dan kiezen?" Vraag ik. Ze knikt. "Zeker weten doen". Ik kleed me weer om in mijn eigen kleding en betaal het jurkje en de schoenen. Samen rijden we op thunder naar het vliegveld. Daar zwaai ik Lisa en thunder uit tot ik ze zie verdwijnen door de deur. Nu dringt het toch echt tot me door dat ik thunder een week moet missen. Ik loop terug naar het huis van de jongens en daar zie ik 4 boze en toch opgeluchte gezichten. "Where have you been? Where is Lisa? And thunder?" Vragen ze. "I was shopping and Lisa is with thunder back to home. Did nobody saw the paper in the kitchen?" Vraag ik terug. Ze schudden allemaal hun hoofd. "Sukkels" zeg ik zacht lachend. Ik zie op de klok dat het al 5 uur is. "People. I need some food now." Roep ik. "Yeay. Me to" roept Niall en we geven elkaar een high five.

Het is nu 5 minuten voordat ik met Harry op een date ga. Ik ben super zenuwachtig. Ik heb de jurk aan. Langzaam loop ik naar beneden. In de woonkamer zit iedereen behalve Harry. Ze draaien zich om en ze lijken met open mond naar mij. Voor het eerst zien ze mij in een jurk. "Wow Rose.. you look beautiful. Harry is in the kitchen!" Zegt Niall. Ik bedank hem en loop naar de keuken. Daar staat Harry in een skinny jeans en een witte bloes. "Wow. You are amazing Rose!" Fluisterd hij in mijn oor als hij me in een knuffel trekt. We lopen hand in hand naar zijn auto. Ik ben benieuwd wat we gaan doen.

11 Days without youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu