Kort deeltje nu. Morgen waarschijnlijk een langer deel. #school😑
Pov Rose
Na de rit staan we midden in een donker bos op een parkeerplaats. We stappen uit de auto en er gaat een koude windvlaag langs me heen. Harry pakt mijn hand vast. "Do you trust me?" Vraagt hij me voorzichtig. Ik knik niet wetende wat er komen gaat. Hij leid me door het bos. We komen uiteindelijk bij het strand. Boven op de duinen blijven we stil staan. "Rose," begint hij. "I don't know you very long. But the time we spend together was the best time of my life. Would you be my girlfriend?" Vraagt hij voor hij naar zijn schoenen kijkt. Sinds wanneer is Harry zo verlegen? Ik ben natuurlijk ook weer zo dom om niet meteen te reageren en Harry wil weglopen. Nu houd ik hem tegen. "Yes, i want to be your girlfriend!" Zeg ik. Langzaam raken zijn lippen de mijne. Er raast esn storm door mijn buik. Waarschijnlijk van vlinders. Hij slaat zijn armen om mijn heupen en ik sla mijn armen om zijn nek. Ik boel hem gewoon glimlachen. We trekken terug en staren elkaar een tijdje in de ogen. Samen lopen we in een fijne stilte over het strand. Het is niet echt een date maar goed genoeg voor mij. "Tanks Harry." Zeg ik zacht. "For what?". "For making me the happiest girl ever". Ik geef hem een knuffel. "Thank you for making me the happiest boy ever." Grinnikt hij. "Lets walk. I said the boys to pick us up". Ik geef hem een stomp in zijn zij. "And your car then?" Hij heeft zijn auto dan nog wel in het bos staan. Ik weet niet eens of hij de auto wel op slot heeft gedaan. "Didn't you see Niall in the car? He was right behind you!" Grinnikt Harry. O my god.. ik heb hem niet eens gezien. Ik facepalm mezelf in mijn gedachten. "Nope, he can be quiet clearly!" Grijns ik. We lopen de duinen weer in richting Niall in de auto. Samen springen we op de achterbank. "Hey, how are you? Did she say yes? Are you two together?" Vuurt Niall op ons af. Ik geef Harry een kus en knik naar Niall. "Jup I said yes to this cupcake!" Roep ik door de auto. "I'm not a cupcake!" Roept Harry er achteraan. "No you're a badass cupcake!" Roep ik weer terug. "I want to keep my ears please!" Bemoeid Niall zich met onze luide conversatie. Ik knik en houd me de rest van de reis stil. Zodra we bij het huis aankomen begin ik weer te stuiteren als een hypere kip. "What did you do with her Harry?" Vraagt Liam als hij mij ziet. Louis is ondertussen met mij mee gaan springgen en we springen als kangoeroes door de woonkamer. Niall is alweer in e keuken verdwenen. "I'm here boyfriend now!" Zegt Harry trots. Iedereen feliciteerd hem en ik ga ondertussen op de bank liggen. "Are we gonna do something or are we going to sleep?" Vraag ik random mensen. Na een paar minuten kibbelen besluiten we maar naar bes te gaan. De jongens hebben morgen ook weer repetities enz.
JE LEEST
11 Days without you
Short StoryRose woont in Nederland op een boerderij. op een dag ontmoet ze 4 verdwaalde jongens die op vakantie zijn. ontstaat er een vriendschap? of is er meer? en wat als de jongens weer terug naar londen moeten? --------- Sometimes i want to be a bird.🐤 th...