pool party

17 0 0
                                    

Pov Rose
Ik word wakker van iets dat naast me beweegt. Ik open 1 oog en zie dat het Harry is. Blijkbaar zijn we gisteravond zo in slaap gevallen. "Goodmorning babe" zegt hij zacht met een schorre ochtendstem. "Morning hazz" ook ik klink nogal hees s'ochtends. Ik feef hem een kusje op zijn neus en stap uit bed. Ik pak schone kleding en stap onder de douche. De meeste mensen zeggen dat ze goed kunnen nadenken in de douche, maar ik kan er alleen maar van beginnen te piekeren. Na de douche loop ik naar beneden. Ik zie Niall in de keuken en Louis en Liam zitten met hun mobiel op de bank. "Heey people!! What are we going to do today??" Roep ik naar iedereen. "Goodmorning to Rose. And I don't know.?" Roept Liam terug. Niall komt nu rustig de woonkamer binnen lopen. "Maybe we can make oud own poolparty!?" Deelt hij mee. Ik knik "do you have a pool than?" Nu is het zijn beurt om te knikken. Ook de rest is het eens met onze beslissing. Ik loop weer naar mijn kamer en pak mijn bikini en een handdoek. Ik loop naar beneden waar ik Harry tegen kom. Ik boel zijn ogen naar me staren ookal heb ik een handdoek over mijn schouders geslagen. "Take a picture!" Zeg ik tegen hem. Ik moet zeggen dat ik ook naar hem aan het staren was maar never mind. "You to" fluistert hij in mijn oor voor hij zijn lippen kort op de mijne drukt. Samen lopen we naar de kelder waar blijkbaar het zwembad is. Als ik door de deur loop ruik ik meteen al de bekende chloor geur. Iedereen is er al. Opeens word ik opgetild en ik zie dat het Harry is. Ik weet al wat hij van plan is. "Nooo Harry, don't do that!!" Gil ik maar het is te laat. Ik ga al kopje onder in het water. Als ik boven kom hoor ik Louis en Niall lachen. Ze zitten wel met de rug naar me toe want Harry staat op de kant met ze te praten. Ik zwem onderwater naar ze toe en trek ze naar beneden. "Revenge is a bitch!" Roep ik als ze boos kijkend boven water komen. "We didn't do anything!? He did!!" Wijzen ze naar Harry. "Who laughed than?" Wijs ik naar hen. Toen waren ze stil. Harry loopt naar een soort dj tafel en zet muziek aan. Ook hij springt nu in het zwembad. Ik pak een  soort band in de vorm van een donut en ga er op liggen. Niall en Liam liggen op een pizzapunt en Louis zit Harry achterna. Na een tijdje zit iedereen lekker rustig. Ik duik van mijn donut af en zwem onderwater naar verschillende drijvende jongens. Een voor een kieper ik ze om en dan doe ik net alsof ik ook van de donut ben geduwd. "Who did this?" Zegt Louis terwijl hij dreigend met zijn vinger zwaait. "Yes who did this?" Stem ik met hem in. Samen kijken we naar Liam, Niall en Harry. "What?" Vragen die in koor. Ik grinnik even. "YOU!!" Schreeuwt Louis. Shit ik heb mezelf verraden. Slimme ik. Hoor het sarcasme. "What?" Vraag ik alsof ik niks door heb. "You smassed us!" Zegt hij. "No I didn't" spreek ik hem tegen. Ik kan het niet laten om even te grijnzen als hij me ook nog geloofd. jammergenoeg waren er nog 3 andere mensen die wel naar me keken. Nu had ik vier personen achter me aan. Gellukkig voor mij was hier een douce naast het zwembad. Ik sprint er naartoe en zie vanuit mijn ooghoeken dat iedereen achter me aan komt. Koude douche voor sommige mensen. "Don't come closer or you are gonna be cold!" Dreig ik. Alleen Harry reageerd op mijn toespraak. En hij is ook de enige die geen koud water over zich heen krijgt. Zolang iedereen staat te bibberen ggeef ik Harry snel een kus, pak mijn handoek en ga naar mijn kamer waar ik me omkleed. Er wordt op de deur geklopt en Harry komt binnen. "Hey I think you cant trust the guys anymore. Now they want revenge!" Zegt hij. "I know. I think it's peace today but tomorrow not anymore!" Grinnik ik. Ik laat me achterover vallen op mijn bed en Harry komt naast me liggen. "When do you need to go home actually?" Vraagt hij zacht. O ja, ik moet verdorie over drie dagen terug naar nederland voor school. "Tree days" zeg ik kort. Ik wil niet meer naar nederland. Oke ik mis mijn famolie en de paarden verschrikkelijk maar ik wil Harry en de rest van de band ook niet missen. Mijn hele stemming zakt in een stuk naar beneden. Harry merkt het wel en geeft me een knuffel. Ik druk snel mijn lippen op de zijne en de kus veranderd als snel in een zoen. Met mijn handen ga ik door zijn haar en hij pakt me vast bij mijn heupen. Zo blijven we liggen tot Niall roept dat we naar nando's gaan.

Weer een deel. Niet heel lang maar het is nogal druk qua school shit en we hebben ook nog dieren die verzoring nodig hebben. Ben nu letterlijk aan het schrijven/typen in de stallen😄 ik heb geen idee of ik morgen tijd heb!

11 Days without youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu