the suprise

25 0 0
                                    

Beste mensen. Luister bij dit hoofdstuk 'best song ever'. Ik heb dit geschreven met dat lied op en het is gewoon geweldig!
--------------------------------------------
Pov Rose
ik sta klaar om naar het vliegveld te gaan als de deurbel gaat. "ROSE JIJ STAAT HET DICHTS BIJ OPEN DE DEUR EVE!" Hoor ik iemand riepen. Waarschijnlijk Louis. Hij schreeuwd altijd. Ik zucht en maak de deur open. Er ligt een pakket voor de deur met mijn naam erop?. Ik loop naar de keuken en pak een schaar. Ik knip de touwtjes en de tape door eb open het pakketje. Hoe weten mensen ooit ddat ik hier nu nog ben? Ik zie een dubbele bodem met op de eerste bodem een brief.

Beste Rose.
Dit jaar is het de opdracht dat een een jaar lang stage gaat lopen. Anonieme personen hebben contact met ons opgenomen. Je bent voor een stage gesponsord. Je mag, als je kiest voor deze stage, een jaar lang op tour met mensen en samen met John clips van hun opnemen. De clips zullen door de school worden beoordeeld en daarme wordt je diploma cijfer bepaalt. De band waarmee je mag touren staat niet in deze brief maar ze zijn dichterbij dan je denkt! Antwoorden kan via het bijgevoegde telefoonnummer

Groeten, het schoolbestuur
06******

Ik staar met open mond naar de brief. Wie zou mij een stage aanbieden? Verslagen maak ik de rest van het pakket open. Ik sla mijn hand voor mijn mond als ik zie wat er onder de eerste bodem zit. Een spiegelreflexcamera met dubbele lenzen en statief!! Degene van het pakketje is wel erg rijk en wil me wel erg graag in dienst. Ik schrik me kapot als ik een hand op mijn schouder voel. "Why are you crying?" Vraagt Niall. Dan pas merk ik op dat ik huil van blijdschap en verbazing. "Cause This!" Zeg ik en ik vertaal voor hem de brief. "Than we have another suprise for you!" Ik draai me om en zie heel direction in de deuropening staan. "Would you like to join us on our tour and making our clips?" Vraagt Harry voor hij naar met toe loopt. "O MY GODDD!! OF COURSE I WANT TO JOIN YOU! OMG OMG OMG!!" stuiter ik door de keuken en woonkamer. Louis stuiterd hyper achter me aan en roept 'GROUPSHUG'. Ik grinnik en voel 4 paar armen om me heen. "Guys...air.." weet ik nog net uit te brengen. Iedereen laat me los en ik haal diep adem om weer aan zuurstof te komen. "Which stupid boy gived me this amazing present what's to much money to hold?" Vraag ik. Harry steekt zijn hand op. "Harry you bought stuff for Thunder and this! It's to much Harry. I know you have the money but this didn't needed." Wijs ik hem op. "I'm sorry but you neet to take it. I wasn't the only one who bought it and i can't bring it back." Zegt hij. Ik loop naar hem toe "than thanks" fluister ik in zijn oor voor ik mijn lippen op de zijne druk. De kus wordt al sbel een zoen. Als Harry met zijn tong tegen mijn lippen tikt moeten we helaas stoppen omdat iemand zo leuk is om ons te storen met 'get a room'.  Ik grinnik. "When do we leave?" Vraag ik aan random mensen. "Tonight" zegt Liam droog. "Okay" antwoord ik droog terug. Ik loop naar mijn kamer en sluit mijn mobiel aan op de boxen. Op mijn spotify open ik de dance playlist en begin met dansen op stay van zedd.
--------------------------------------------------------
THE END!! Binnenkort misschien een vervolg. Kort verhaal maar ik vind het wel een mooi einde.

11 Days without youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu