💙💙💙
Sabah uyandığımda oldukça heyecanlıydım. Sonuç olarak bugün evi maviye boyayacaktık. Sabah erkenden uyandım bugün içimdeki yangının biraz daha hafiflediğini hissetmek bana huzur vermişti.
Uzun zaman sonra bu kadar huzurlu uyanmanın verdiği mutlulukla hızlıca yataktan kalktım. Larissa mışıl mışıl uyurken bende güzel bir kahvaltı hazırlamam gerektiğini düşündüm. Hemen işe koyuldum. Cezveye 2 tane yumurta koydum onların haşlanmasını beklerken sofraya özenle peynir, ekmek,zeytin,domates gibi birçoğu şeyi yerleştirdim.
Artık sofra hazırdı ellerime sağlık dedim içimden ama yumurtalar ve çaylar soğumadan larissayı uyandırmam gerekiyordu. Hızlıca Yatağa atladım.
Çünkü larissa yavaş Yavaş nazik bir şekilde uyandırıldığında asla uyanmazdı. O yüzden hayvanca uyandırmak gerekiyordu.Yatağa atlamam ile larissanın bir anda kalktığını gördüm. Tipi o kadar komik bir hal almıştı ki, gülmeden edemedim. Saçları kabarmış gözleri kısılmış ve dudaklarını 5 metre uzatmış bir şekilde karşımda duruyordu.
-Mira
-Efendim tatlım.
-Ağzına sıçayım tamam mı?
-Tamam dedim ve kıkırdamaya başladım.
Larissa kendini tekrar yatağa bıraktı kafasını yastığa koyduğu gibi uyumuştu, bu kızda ne biçim bir uyku böyle diye düşünmeden edemedim. Ama o kadar kahvaltı hazırladım ve asla uyumasına izin vermeyeceğim dedim ve onu dürtmeye başladım.
-Larissa,larissa bak uyanmazsan sana çok kötü şeyler yapacağım haberin olsun
-Hıhı tamam dedi
Bir hışımla yataktan kalktım ve doğru mutfağa gidip bir bardağa ağzına kadar su doldurdum en son çare olarak kafasından aşağıya buz dolu bir bardak su boşaltma fikri gelmişti elimdeki bardakla tedirgin bir şekilde odaya girdim ve yavaş yavaş suyu boşaltmaya başladım larissa
-Hay senin ağzına s*ıcayım diyerek hızla yataktan kalktı ben ise dalga geçer gibi
-Bende seni çok seviyorum tatlım dedim
Larissa ellerini yıkadıktan sonra salona geçti ve hemen masaya oturdu sanırım bana kızmıştı. Yanına bir tabure çektim.
-Bana kızgın mısın ?
-kızgın değilim sadece sabah uyandırılmak hoşunma gitmiyor en azından su ile uyandırılmak.
-Kusura bakma ben boyayı erken yapar akşamda biryerlere gideriz diye düşünmüştüm. Sanırım yanlış düşünmüşüm neyse afiyet olsun diyip masadan kalktım.
-Mira asıl sen kusura bakma ben boya yapacağımızı unuttum. Diyerek boynuna atladı yarım saat kadar kahvaltı ettikten sonra boya tulumlarımızı giyip badana yapmaya başladık 4 saatte bütün evi boyamıştık.
Ama oturmaya yer kalmadığı için arka kapıdan büyük bir bahçeye çıktık. Orda uzun süre muhabbet ettikten sonra hafif nemli olan duvarlara çarpmadan yere dökülen boyaları tel yardımı ile ovaladık evin zeminini temizleyene kadar benli olan duvarlar kurumuştu.
Eşyaların üzerine boya dökülmesin diye koyduğumuz ambalajları eşyalarını üzerinden kaldırarak eşyaları yerine yerleştirdik. Oldukça yorucu gecen bir gunun ardından karnımızda kurt gibi açıkmıştı.
Ne yapalım diye düşünürken beklediğimiz dahice fikir Larissa dan geldi dışarıdan pizza siparişi vermek harika bir fikir olduğu için hemen numarayı arayıp iki büyük boy pizza siparişi verdik o kadar acıkmıştık ki 1 büyük pizzayı rahatça yiyebileceğimizden oldukça emindik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DELİ #Wattys2017
Chick-LitZoraki Evlilik kitabı farklı kurgusuyla karşınızda Her hangi bir kopyalama yada çalıntı da olacaklardan asla sorumlu değilim Başlama tarihi : 09.02.17