BİRAZ​ İLGİ

257 22 7
                                    

MEDYA SADECE MİRA REKLAM ÇEKİMİ EĞER VİDEO AÇILMASA " https://youtu.be/TSBGN9VaiMA " BU LİNKİ YOUTUBEYE GİREREK BULABİLİRSİNİZ İYİ OKUMALAR

Ne söylemem gerektiğini bilmiyordum Onu bir an karşımda görünce heyecanlanmıştım şimdi ne yapacaktım Merhaba mı demeliydim?

Yoksa hiçbir şey söylemeden salak salak yüzünde mi bakmalıydım? gözlerimin içine bakıyordu sanki taaa derinlerde bir şey görmek istermiş gibi aramızdaki sessizliği O bozdu

-Neden söylemedin sesi acınası çıkıyordu Ne diyeceğimi bilemedim Bir Anda

-Dinledin mi? diye sordum cevap vermedi Çünkü haksız olduğunu biliyordu Bir de gelmiş karşıma neden söylemedin diyor Gece gece ne yapacaktım şimdi sırılsıklam olmuştu üzerine giydiği deri ceketinin onu sıcak tuttuğunu düşünmüyordum.

O yüzden kolundan tuttum gibi hızlıca onu içeriye çektim O Kadar sarhoş diki yürümekte bile zorlanıyordu ona hemen bir koltuğa oturdum ve

-Burada bekle diye uyardım daha sonra mutfağa girip acı bir kahve yaptım kendine gelmesi gerekiyordu bu saatte rezillik çıkmasını istemiyordum 15 dakikaya kahveyi hazırlamıştım içeriye gittiğimde uyuduğunu gördüm.

kolundan tutarak dürttüm "Aras Uyan Aras" diye sesli bir şekilde onu uyandırmaya çalıştım gözlerini azıcık açarak bana baktı daha sonra hiç istifimi bozmadan

-Al şu kahveyi iç kendine gel dedim çok üzgün görünüyordu ama bu onun bana yaptıkları yanında hiçbir şeyde ben onu unutmaya çalışırken nasıl karşıma çıkıyordu

Kahveyi içtikten sonra hiç konuşmamıştı sadece gözlerime bakmıştı Sanki söylemek istediğim çok şey vardı ama gözleriyle anlatmak istiyordu ama artık söyleyeceği birçok şeyin benim için hiçbir önemi yoktu o benim için bitmiştir Elif için vurduğu gün bitmişti neden geldiğini merak ediyordum O yüzden beklemeden

- Neden geldin?

-Elifi kovdum biz ayrıldık

-Ne yapabilirim. dedim

-Şey ben kendimi yanlış hissediyorum dedi konuyu değiştirerek. Dizime uzandı.

-Saçlarımla oynar mısın? Dedi bir anda şaşırmıştım.
Elimi saçlarına daldırdım ve küçük küçük daireler çözmeye başladım.

-Ben özür dilerim. Dedi

-Ne için? Attığın tokat içinse boşuna özür dileme o tokat diğerlerinin yanında hiçbir şeydi.

-O zaman hepsi için özür dilerim dedi

-Artık bunların benim için bir önemi olmadığını bil geçmiş geçmişte kaldı yaşanmışlıklar yaşandı. O yüzden dilediğin özürlerin benim için önemi yok.

Sesim o kadar sert ve kararlı çıkmıştı ki ben bile kendimi tanıyanıyamamıştım. Ama bu saatten sonra böyledi. Böyle olmalıydı ben oyuncak değildim bunu anlamalıydı.

Cevap vermedi yada veremedi. Üst kata çıkıp bir yorgan ve yastık aşağıya indirdim

-Benim uykum geldi koltuğa ser uyu yarın gidersin.

Güldü...

-Gideceğimi kim söyledi

-Ne yani gitmeyecekmisin?

-Hayır kendime burada bur ev tuttum ama eşyalarımı henüz yerleştiremedim o yüzden buraya geldim.

ARASTAN

Harika bir yalan uydurmuştum. Bence ödül almalıyım. Aslında buraya gelmemin sebebi miradan özür dilemekti. Ama o çok değişmişti. Ben beni sevdiğini sanmıştım.

Hemen affeder sanmıştım. Ama beni süründürmek istiyordu sanki. Aslında biraz oyun fena olmazdı. Minik fareyle azıcık eğlenelim

-Tamam şimdi uyurum iyi geceler rüyanda beni gör deyip göz kırptım.

Gözlerini devirip gitti.

Sabah miradan💕💕

Sabah uyandığım gibi Aras aklıma geldi eğer larissa onu gördüyse hırsız diye karakola götürmüştür. Hemen aşağıya indim ama yatak boştu larissan nın odasına girdim oda uyuyordu. O zaman aras neredeydi kafamda deli sorular.

Kahvaltı ederken telefon çaldı. Ajanstan arıyorlardı. Hemen açtım reklam çekimi olduğunu söyledi. Bugün saat 3 te orda olmalıymışım. Bir taksiye binip gittim. Bu bir parfüm reklamıydı.

Çok yakışıklısı erkekler vardı hatta adı jhon onlanla bilek güreşi falan yaptık ben yendim. Normalde olsa o beni yerdi ama neyse.

Çekim çok yorucu geçmişti şimdiden hesabıma yüklü miktarda para yatmıştı. Hemen taksi çevirip eve gittim. Karnım kurt gibi açtı. İçeriye girdim.

-Larisaa....

......

-Lan larissa

......

Evde olmadığını anlamıştım. İyide nereye gitmişti. Ayakkabılarımı çıkartıp ayakkabılığa koydum ve ev terliğimin içinde bir not gördüm "Miracım benim kısa bir işim var hemen geleceğim ben gelene kadar serun yapar mısın ? Şimdiden saol seni çok ama çok seviyorum" yazmıştı.

Larissa aslen muşludur. Annesi ile babası Londra da tanışmıştı. Babası Londra'da önemli bir toplantıya gitmişti orda tanışıp aşık olmuşlardı. Sonra istanbula geldiler larissa ile İstanbul'da tanıştık. İlk çocuk o olduğu için ismini annesi koymuştu.

LARİSSA DAN

ŞUAN ARASIN TAM ARKASINDAYIM...

YB KISA GELDİ ÇÜNKÜ VOTEVE YORUMLAR İNANILMAZ AZ YB 2 HAFTA SONRA GELECEK VOTE FAZLA OLURSA YARIN BİLE GELEBİLİR.

İNSTAGRAM HESABIM : bitter.derlerr karşılıklı takipleselim 😘😘😘😘

İKİ DELİ #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin