BÖYLE OLMAMALI-OLMAMLIYDI

242 24 10
                                    

Arastan

Boşanmıştık. Herşey bitmişti ama böyle olması gerekiyordu bu yaşadıklarımız başından beri hataydı. Hiç yaşanmaması gereken büyük bir hata...

Sonunda eve varmıştım. Eve vardığımda elif harika bir sofra hazırlamıştı. Üzerine giydiği dikkat çekiciydi​ kırmızı mini eteğiyle karşımda duruyordu. Ona yaklaştım ve sıkıca sarıldım.

Kokladım onu güven kokuyordu. Benim kadınım güven kokuyordu...

Hemen oturdum ve hazırladığı şeyleri afiyetle yemeğe başladım

-Hamarat sevgilim benim ellerine sağlık.

-Afiyet olsun birtanem bu parmaklar herzaman senin için yemek yapacak dedi ve oturduğu yerden kalktı ve kucağına oturdu.

Deli gibi öpmeye başladı beni ellerini belime doladı. Ama bu öpücük bana eskisi gibi masum gelmiyordu sanki istediği bir cevabı duymak istercesine öpüyordu.

Dudaklarımı onunkinden uzaklaştırdım. Ne oldu der gibi bakıyordu tam dudaklarıma eğildi ki onun durdurdum ve

-Sofradayız şimdi yerine otur tatlım dedim. Nazik bir şekilde reddettim. Onu nazik bir şekilde olsa bile reddetmek hiç hoşuma gitmiyordu. Yemeğimizi yedikten sonra beraber sofrayı topladık.

Evim sensin filmini açtık aslında pek romantik film adamı değildim ama bu film bir harikaydı. Daha sonra Mira'nın verdiği mektup aklıma geldi. Kalkıp mektubu aldım.

Elif filme o kadar dalmış olcak ki onun yanından kalktığımı bile fark etmemişti. Zarftan çıkardığım mektubu okumaya başladım.

ARAS;

Merhaba ben mira büyük bir ihtimal bu mektubu okurken boşanmış olacağız ama seni o kadının eline bırakmam o gün gördüğün manzaranın bir açıklaması vardı. Eğer dinleseydin herşeyin bir açıklaması var ama sen dinlmemeyi seçtin. O yüzden şimdi buraya yazıyorum.

Ben bir adam tuttum sizi takip etsin diye fotoğraflarınızı çekiyor bana yolluyordu. Birgün gelen fotoğrafla şaşkınca döndüm fotoğrafta ne mi vardı? Sana iğne yapan bir elif vardı ne olduğunu öğrenmek için evine gittim. Uzun uğraşlar sonucu sana antidepresan verdiğini öğrendim.

Neden söylemedin diyeceksin bana vurman bir kenara onunla mutluydun belkide onu seviyordun ben ayırmak istemedim. Ama yanlış yaptığımı anladım sana anlayacaktım ki izin vermedin. Anlayacağın gördün bütün halüsinasyonlar antidepresandan dolayı oluyor. Sadece bunu söylemek istedim Allah emanet ol...
SENİ SEVİYORUM...

MİRA DEMİROĞLU.

Kağıdı okumamla sanki bütün duyu yitimi kaybetmiştim hiçbir şeyi duyamıyor göremiyordum Eğer bu kağıtta yazanlar gerçekse gerçekten olacakların sorumlusu ben değildim ne kadar o sandalyede oturduğunu hatırlamıyorum bile.

En son yanıma Elif geldi

-Aşkım neden burada bekliyorsun film çok heyecanlı Hadi gel beraber izleyelim dedi

bu kadar iyi rol yapmayı nasıl başarı biliyordu Bu sadece gözlerinin içine bakıyordum Gözlerim dolmuştu ona güvenmiştim onun samimiyetini inanmıştım Annemden sonra sadece tek bir kadına karşı bütün duvarlarımı yıkmıştım Ama artık hiçbir kadına güvenmemem gerektiğini Anladım

Elif ardı ardına söylediklerini tekrar ediyor Hiçbir şey olmamış gibi pişkin pişkin gülüyordu daha sonra usulca kağıda elimi uzattım

-oku şu mektubu dedim sert sesimle gözlerime hiçbir şey anlamamış gibi bakıyordu.

İçinden okumaya başladı her bir satırına okumaya devam ettikçe göz göz bebekleri büyüyor ve her satır aralarında bana bakıyordu daha sonra

İKİ DELİ #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin