-Miten se tapahtui?
Kysyin itkien poliiseilta.
-Jack näki isäsi, joka oli tullut hakemaan sinua. Hän otti aseen poliisin taskusta ja ampui hänet.
Poliisit selittivät. Yhtäkkiä he kysyivät kysymyksen, johon vastasin itkien, mutta helposti.
-Pystytkö asumaan täällä yksin?
Poliisit kysyivät.
-Kyllä. Onko Jack vankilassa? Pääsisinkö puhumaan hänelle? Kysyin ja sisässäni tiesin vielä, että minulla oli tunteita Jackiä kohtaan.
-On hän. Voimme antaa sinulle huomiseksi ajan klo 12.30. Yksi juttelu kestää 30 minuuttia.
Poliisit sanoivat.
-Tulen sinne sitten klo 12.00.
Sanoin poliiseille, koska olin kuullut, että sinne kannattaa mennä 30 min aikaisemmin.
-Se on hyvä ajatus. Hei hei!
Poliisit sanoivat ja lähtivät.
En oikein ollut surullinen isäni kuolemasta. Hän oli alkoholikko ja todella väkivaltainen. Minua itketti vain kun mietin äitiäni. Kunpa hän olisi täällä.
*skip aamuun*
-Kello on... 10.30???!!!
Sanoin itsekseni ja nousin sängystä välittömästi. Meikkasin ja laitoin hiukseni ponnarille. Kello oli nyt 11.00. Laitoin vaatteeni päälle. Mustat alusvaatteet, tiukat mustat farkut, harmaat nilkkasukat ja adidaksen paidan. Söin ja laitoin Niken kenkäni jalkaan ja ajoin mopollani vankilaan. Kello oli nyt 11.30. Vankilaan kesti noin 10 min meiltä, mutta parkkeeraamisessa kesti kauan. Eikä nyt vaan puhutakkaan hämmennyksestä, että mihin pitää mennä. Kello oli nyt 12.25. Pitkän odottelun, kyselyiden, tutkimusten ja vielä odottelun jälkeen minut kutsuttuun puhumaan Jackille.
-Jack!
Huusin ja menin istumaan.
-Marie! Mitä sä teet täällä?
Hän kysyi, selvästikkin pahoillaan tekemästään.
-Tulin puhumaan sulle. Halusin vaan sanoo, että mä haluun et tuut asuun mun kaa. Mun isä oli alkoholikko ja ei rakastanu mua. Mä rakastan sua.
Vastasin ja odotin hänen reaktiotaan.
-No, voin mä tulla ja lupaan et muutun. Oon elänyt päihteetöntä elämää ja rakastan sitä. En enää ikinä haluu sortua huumeisiin ja alkoholiin. Tupakasta en ny ikinä oo välittäny. Rakastan sua.
Jack sanoi selvästikkin rakkaudella.
Puhuimme niitä näitä, kunnes minut kutsuttiin pois.
Menin etupöydälle ja kysyin, -Kuinka paljon maksaa, että saan yhden pojan pois täältä?//Mitäköhän Jackille ja Marielle käy? Onkoha Marie ny ihan tosissaa?
Kaikki, jotka lukee tätä tarinaa täs teille, mä laitan näitä lukuja niin paljon kun pystyn et ainaki viikos tulis yks tai kaks mut jossai vaihees teen silleen et tulee monta yhen viikon aikana. Kiitti tän tarinan lukemisesta ja jatkuu millon jatkuu
♡:lla : Suvi😘//
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Päästän irti kaikesta
Любовные романыMarie on normaali 17-vuotias tyttö, kunnes hän tapaa pojan, jolla ei ole parhain mahdollinen vaikutus häneen...Sisältää aiheita huumeista, itsemurhasta ja muista vakavista asioista.